ContentHouse jako Partner tegorocznej konferencji InternetBeta przygotował publikację, która podsumowuje najważniejsze tematy, o jakich przez trzy dni rozmawiali uczestnicy wydarzenia.
Nie będziemy rozpisywać się o tym, co możecie znaleźć w tej publikacji. Sprawdź nazwiska i tematy, a potem pobieraj z tej strony.
Spis treści
Magia wspomnień z 8. edycji InternetBeta, czyli słowo od Mateusza
Matuesz Tułecki
Influencer marketing wszechobecny na InternetBeta 2016
Kamil Bolek
Jak tworzyć komunikat i projektować informację?
Piotr Bucki
Ciągle brakuje rzetelnej wiedzy o biznesowym wykorzystaniu Machine Learning
Paweł Gniadkowski
Lead nurturing + e-mail marketing = płatne subskrybcje
Paweł Sala
Czy sztuczna inteligencja stanie się hasłem przewodnim następnej Bety?
Tomasz Wesołowski
Czy wiesz, że globalny rynek e-commerce B2B będzie warty w 2020 roku dwukrotnie więcej niż B2C?
Konrad Zach
Collaborative economy to temat, który rozgrzał InternetBeta
Łukasz Zgiep
Za wydanie odpowiadali Michał Grzebyk, PR Manager oraz Diana Drobniak, PR Executive z ContentHouse.