ContentHouse i Ewosoft współpracują ze sobą od marca br. Pierwszym etapem pracy były działania związane z opracowaniem case study wdrożeń firmy informatycznej. Od lipca br. spółki zdecydowały się nawiązać ściślejszą współpracę.
Ewosoft Systemy Informatyczne to firma z 17-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w tworzeniu zintegrowanych systemów informatycznych dla średnich i dużych firm oraz klientów korporacyjnych B2B i B2C.
ContentHouse to agencja content marketingowa i PR-owa, specjalizująca się w planowaniu i tworzeniu treści, jak blogi firmowe i innych rodzajów contentu (case study, poradniki, ebooki, wideo itp.) na potrzeby sprzedażowe, wizerunkowe i edukacyjne dla firm z sektora B2B i B2C.
Po kilku miesiącach pracy nad opracowaniem case study wdrożeń informatycznych Ewosoftu, firmy zdecydowały się na zacieśnienie współpracy na poziomie strategicznym. – Obserwuję wśród swoich Klientów, dla których opracowujemy rozwiązania informatyczne, zapotrzebowanie na content marketing, czyli treści, które wspierają sprzedaż – mówi Wojciech Bukry, właściciel Ewosoft. – Stąd decyzja, by Ewosoft miał stałego partnera, z którym będzie mógł współpracować. Uzupełnienie naszych wdrożeń o dobre treści marketingowe jest w moim przekonaniu dobrą i przyszłościową decyzją – dodaje.
Content marketing jest obecnie jedną ze skuteczniejszych form obecności marki w sieci, twierdzi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. – Widzę potencjał zwłaszcza w branży e-commerce. A właśnie takie firmy obsługuje Ewosoft. Stąd decyzja o podjęciu oficjalnej współpracy, której owoce mam nadzieję będziemy mogli obserwować już niedługo – komentuje.
ContentHouse i Ewosoft podpisały w lipcu br. umowę, której celem jest współpraca i partnerstwo na poziomie strategicznym.