Do grona naszych klientów dołączyła marka X-lander – polski producent wysokiej jakości wózków dla dzieci. Jesteśmy odpowiedzialni za całokształt działań związanych z digital marketingiem.
X-lander to polska marka wózków dla dzieci i ich aktywnych rodziców. Słynie m.in. z kultowego modelu wózka X-Run, który przeznaczony jest dla biegaczy. Producent stawia na własne rozwiązania związane z bezpieczeństwem i wygodą użytkowania wózków. Jest laureatem licznych nagród w konkursach parentingowych oraz projektowania użytkowego.
Od lipca br. marka rozpoczęła współpracę z ContentHouse. Opracowujemy dla X-landera strategię komunikacji digital, będziemy również nadzorować spójność komunikacji w sieci z kanałami offline’owymi. Oprócz tego jesteśmy odpowiedzialni za rozwój portalu firmowego i obsługę działań redakcyjnych, na którym rodzice znajdą praktyczne informacje o wózkach. Powierzono nam też prowadzeniem działań w social media oraz koordynację współpracy z influencerami.
– Kompleksowa współpraca z marką X-lander pokazuje, że content marketing to obecnie kluczowy element strategii komunikacji, szczególnie w ujęciu digitalowym
– mówi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse i dodaje:
– Wiodąca na rynku marka wózków dziecięcych musi wyróżniać się też wiodącym contentem. Nasze działania content marketingowe skupią się na komunikacji wizerunkowej oraz wsparciu sprzedaży i obsługi klienta X-lander.
Część projektu związana z portalem firmowym rozpoczęła się już w sierpniu.