Michał Bednarczyk objął stanowisko Media Managera w agencji ContentHouse. W ramach swoich obowiązków, zajmie się tworzeniem strategii oraz realizacją kampanii płatnych w content marketingu.
Michał Bednarczyk pracuje w branży marketingowej od pięciu lat. Specjalizuje się w działaniach performance’owych i marketing automation. Swoją karierę zaczynał w start-upach, których produkty odniosły komercyjny sukces. Następnie swoje kroki skierował w stronę branży FMCG, gdzie pracował dla jednego z czołowych portalów kulinarnych. W 2017 roku stworzył pierwszy w Polsce chatbot kulinarny. To jego doświadczenie oraz zainteresowania zdecydowały o dołączeniu do naszej agencji.
W czasach sztucznej inteligencji otwiera się nowy rozdział w content marketingu. Stawiamy na komunikację 1:1 z użytkownikiem. Data rozpoczęcia współpracy z Michałem zbiega się z premierą Asystenta Google w Polsce. Przypadek? Nie sądzę!
– mówi CEO Content House, Grzegorz Miłkowski.
Do głównych obowiązków Michała jako Media Managera należy rozbudowa ekosystemu dystrybucji wartościowych treści oraz opracowywanie innowacyjnych kampanii dotarcia opartych na najważniejszych obecnie trendach: personalizacji i technologii (interfejsy konwersacyjne), ponieważ, jak sam mówi, najlepsze doświadczenie klienta buduje się przez dialog, a nie monolog.
Michał Bednarczyk jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Śląskiego.