Michał Bednarczyk dołącza do naszego zespołu

kategoria: praca i kariera
Michał Bednarczyk dołącza do contenthouse
2 min

Michał Bednarczyk objął stanowisko Media Managera w agencji ContentHouse. W ramach swoich obowiązków, zajmie się tworzeniem strategii oraz realizacją kampanii płatnych w content marketingu.

Michał Bednarczyk pracuje w branży marketingowej od pięciu lat. Specjalizuje się w działaniach performance’owych i marketing automation. Swoją karierę zaczynał w start-upach, których produkty odniosły komercyjny sukces. Następnie swoje kroki skierował w stronę branży FMCG, gdzie pracował dla jednego z czołowych portalów kulinarnych. W 2017 roku stworzył pierwszy w Polsce chatbot kulinarny. To jego doświadczenie oraz zainteresowania zdecydowały o dołączeniu do naszej agencji.

W czasach sztucznej inteligencji otwiera się nowy rozdział w content marketingu. Stawiamy na komunikację 1:1 z użytkownikiem. Data rozpoczęcia współpracy z Michałem zbiega się z premierą Asystenta Google w Polsce. Przypadek? Nie sądzę!

– mówi CEO Content House, Grzegorz Miłkowski.

Do głównych obowiązków Michała jako Media Managera należy rozbudowa ekosystemu dystrybucji wartościowych treści oraz opracowywanie innowacyjnych kampanii dotarcia opartych na najważniejszych obecnie trendach: personalizacji i technologii (interfejsy konwersacyjne), ponieważ, jak sam mówi, najlepsze doświadczenie klienta buduje się przez dialog, a nie monolog.

Michał Bednarczyk jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Śląskiego.

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategoria:

praca i kariera