Liczne awanse w zespole ContentHouse na początku 2020 roku

kategoria: praca i kariera
3 min

Seria awansów wśród pracowników naszej agencji. W styczniu nowe stanowiska objęły Wioleta Zimmer, Monika Nykiel, Sylwia Paszyna, Katarzyna Florek i Karolina Wcisło.

Wraz z nowym rokiem w naszej agencji doszło do pionowych zmian w stanowiskach doświadczonych pracowniczek ContentHouse. – To efekt docenienia rosnącej jakości pracy i powiększanych kompetencji naszych specjalistek. Wszystkie awansowane osoby to prawdziwe team-playerki, bez których codzienne tworzenie naszej niezwykłej atmosfery pracy byłoby niemożliwe. Codzienna współpraca to olbrzymia przyjemność oraz pewność jakościowych działań dla naszych Klientów – ocenia nasz CEO, Grzegorz Miłkowski.

Dotychczasowa Senior Account Exectutive, Wioleta Zimmer, awansowała na stanowisko Account Managera. Z ContentHouse związana jest od grudnia 2017 roku. Z ramienia agencji odpowiedzialna jest za prowadzenie projektów m.in. Mosso Kewpie, Materasso, Projekt AED, Egmont i Versabox. Prowadzi także działania projektowe dla PSB Mrówka. W przeszłości wspierała organizację naszych konferencji – Akademii Marketingu oraz Augumented Advertising & Sales CEE.

Na stanowisko Senior Content Specialist awansowała z kolei Monika Nykiel. Na pokładzie już od 2015 roku. W agencji odpowiedzialna jest za prowadzenie należących do ContentHouse serwisów własnych i koordynację pracy dziennikarzy.

Na stanowisko Content Specialist awansowane zostały Sylwia Paszyna i Katarzyna Florek. 

Katarzyna Florek współtworzy zespół ContentHouse od sierpnia 2018 roku. Specjalizuje się głównie w tematyce kulinarnej i wnętrzarskiej.  Odpowiada za prowadzenie redakcji dla projektów: Akademia Smaku dla marki Bosch Home, „Wysypiam Się” dla Materasso oraz „Inspirowane Smakiem” i „Szef Smaku” dla Mosso Kewpie

Z kolei Sylwia Paszyna dołączyła do agencji w sierpniu 2019 roku. Do jej zadań należy tworzeniem strategii content marketingowych, tworzenie planów wydawniczych na blogi i serwisy branded contentowe, koordynowanie prac wydawniczych i przeprowadzanie audytów contentowych. Z uwagi na doświadczenie korektorskie dba także o poprawność językową. Koordynuje działania dla marek takich jak: Egmont, Materasso, Verbena, BUMA, Miloni, Mosso Kewpie, Projekt AED, Bosch Home i Spectator.

Karolina Wcisło awansowała na stanowisko Content Executive (wcześniej Junior Content Executive). W ContentHouse od ponad roku, zaczynała swoją przygodę z agencją od programu stażowego. Na co dzień Karolina tworzy plany wydawnicze na blogi i serwisy branded contentowe, zajmuje się copywritingiem i korektą treści, współpracuje przy działaniach PR-owych.

Wśród obsługiwanych przez nią klientów są m.in.: Bosch Home, Verbena, Cleanic, Hartmann Tresore, Versabox, Projekt AED, Spectator i Pomagator.

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategorie:

praca i kariera wydarzenia