Nasza nowa identyfikacja wykorzystuje Caret, symbol koniunkcji, w matematyce potęgi, a w programowaniu, w zależności od języka, np. początku linii.
– Od wielu lat w rozmowie z Klientami posługujemy się prostą analogią pokazującą różnicę pomiędzy mediami own i earn, porównując je do domu, który posiadamy na własność i tego, który wynajmujemy. Tłumaczymy Klientom w ten sposób, jakie korzyści niesie za sobą posiadanie własnego contentu w postaci mediów własnych, a w szczególności fakt, że inwestycja w media własne w długim czasie zawsze przynosi korzyści i daje pewność, że nikt nam ich nie odbierze – komentuje Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer w ContentHouse i twórca koncepcji nowej identyfikacji agencji.
Zmianie identyfikacji towarzyszy nowy serwis internetowy. Uproszczona typografia logo, użyta także na stronie podkreśla, jak ważna jest naturalność i czytelność w działaniach marketingowych online. Nowy, prosty do zapamiętania sygnet nawiązuje do domu, w którym treści dla Twojego biznesu są przystępne i bezpieczne.
– W naszej nowej identyfikacji pojawia się symbol Caret – potocznie zwany daszkiem, symbolizującym rzeczony dom. W zapisie logicznym stanowi symbol koniunkcji, w matematyce potęgi, a w programowaniu (w zależności od języka) przyjmuje różne ważne funkcje. Ten ostatni aspekt jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ „dom” tworzony w modelu ContentHouse jest domem nowoczesnym, inteligentnym, opartym o najnowsze technologie, przez co staje się ekonomiczny i wysoce jakościowy. W ContentHouse specjalizujemy się w tworzeniu treści, które w najlepszy możliwy sposób służą marce, dając jednocześnie bezpieczeństwo. Jak w domu – dodaje Tomasz Michalik.
W ContentHouse wykorzystujemy możliwości, jakie daje szybki rozwój sztucznej inteligencji, jednocześnie podkreślając, że treści są tworzone przede wszystkim dla ludzi i powinny nieść za sobą wysoką wartość. W działaniach tych wykorzystujemy różne formy (od klasycznych tekstów po komunikację audiowizualną) i łączymy z najnowszymi technologiami, by tworzyć rozbudowane serwisy i realizować działania performance content marketing.
Obecnie współpracujemy m.in. z takimi Klientami jak Tauron, Allegro, OLX, Bosch Home, Hörmann Polska, Bausch & Lomb, HarperCollins Polska, PSB Mrówka czy Materasso Slovakia.