Kampania nasza i Orlen Paczki, której efektem był poradnik „Jak contentem zapełnić łańcuch dostaw”, swoim zasięgiem i liczbą wyświetleń znacznie przerosła pierwotne estymacje. To jednak nie koniec sukcesów – projekt nagrodzony został statuetką Performance Marketing Diamonds!
Performance Marketing Diamonds to nagrody przyznawane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To pierwszy taki konkurs, w którym przy ocenie jury pod uwagę brana jest przede wszystkim efektywność działań.
Rozstrzygnięcie konkursu
23 maja w Warszawie odbyła się gala, podczas której po raz szósty wręczono statuetki. Zwycięzcy wybrani zostali w czterech obszarach: Performance & Affiliate Marketing, Creative Performance, Content Performance oraz Strategy Performance, a także w kategoriach głównych.
Nasz duet z ORLEN Paczką był nominowany w dwóch kategoriach: B2B Campaign of the Year oraz The Most Effective Low-Budget Campaign.
Główna statuetka za najbardziej efektywną niskobudżetową kampanię trafiła podczas gali w nasze ręce! Nagrodę odebrali nasz CEO Grzegorz Miłkowski oraz Katarzyna Grabowska, E-commerce Marketing Specialist w ORLEN Paczce.
O projekcie
Poradnik opublikowany na łamach należącego do nas serwisu ContentStandard zawiera aż 101 stron merytorycznych artykułów, case studies oraz przydatnych wskazówek i komentarzy ekspertów.
Głównym wyzwaniem projektu było przekazanie wiedzy w takiej formie, aby treść była przystępna dla grupy docelowej, w tym przypadku przedsiębiorców B2B. Sukces poradnika najlepiej przedstawiają liczby: jego zasięg to aż 1,7 mln osób, a realizacja globalnego KPI kampanii wynosi 117%!
Zachęcamy do zapoznania się z publikacją:
PORADNIK: Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw? – Content Standard