W najnowszym raporcie magazynu Media Marketing Polska, nasza agencja została doceniona za rozbudowanie oferty dla rynku e-commerce oraz specjalizację w obszarze content marketingu. Współpracujemy z takimi gigantami jak Interia i Allegro, a także z firmami z branż logistycznej, cateringowej, energetycznej i budowlanej.
Raport „Agencje Marketing Services i Agencje Digital” to coroczne badanie, przeprowadzone przez redakcję magazynu Media Marketing Polska i koncern Kantar Millward Brown. Oceny przydzielane przez klientów wskazują ich poziom zadowolenia ze współpracy z agencjami.
Content House najlepszy w czterech kategoriach
W badaniu Kantar Polska osiągnęliśmy świetne wyniki, które potwierdzają nasze zaangażowanie w dostarczanie najwyższej jakości usług. W kategoriach takich jak zadowolenie ze współpracy oraz obsługa klienta uzyskaliśmy wysokie oceny na poziomie 4,9. Wysokie noty w kategorii strategicznych i długofalowych rozwiązań (5,9) oraz rozumienia idei zintegrowanej komunikacji (5,9) potwierdzają, że nasze podejście do marketingu jest doceniane przez Klientów. Szczególnie cieszy nas fakt, że zdobyliśmy najwyższe miejsca w czterech ważnych kategoriach:
4.0
czy poleciłbyś agencję swojemu przyjacielowi[1]
6.0
przestrzega zasad etyki zawodowej[2]
5.9
usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy
5.9
wywiązuje się z obietnic składanych w przetargach
Te wyniki plasują nas w ścisłej czołówce agencji marketingowych w Polsce. Dziękujemy naszym Partnerom za zaufanie i owocną współpracę, która także nam daje ogromną satysfakcję.
[1] w skali 1-4
[2] w skali 1-6