W rywalizacji na Adriatyku brał udział nasz CEO Grzegorz Miłkowski, żeglując pod sztandarami ContentHouse i naszej partnerskiej firmy AGP1 Architekci.
W czterech kategoriach rywalizowało ze sobą kilkadziesiąt załóg, głównie przedstawicieli biznesu z branży przemysłowej i budowlanej, choć nie tylko. Oprócz sportowych emocji regaty stanowiły także okazję do nawiązania nowych relacji biznesowych.
– Kontakty zbudowane na zawodach pod taką presją dużo lepiej owocują w przyszłości – mówi Grzegorz Miłkowski w rozmowie z Joanną Balasińską z AGP1 i Luką Gamrotem z NeonCube Talks. – Komunikacja jest kluczem i w biznesie, i na łódce. Zgrany zespół, potrafiący sobie pomóc w odpowiednim momencie, to wspólny mianownik obu tych obszarów.
Wraz z Grzegorzem załogę tworzyli: Joanna Balasińska – prezes zarządu AGP1 Architekci, Aleksandra Wolska-Balina – dyrektor przedstawicielstwa Hörmann Polska, Sylwia Potocka-Lewicka – financial director w Stalprofil SA oraz Tomasz Lewicki – CCO w Orzeł Biały SA.
Nie obyło się bez przygód – pusty bak na chwilę przed dotarciem na linię startu, ratowanie konkurencyjnej łódki wpływającej na skały, powrót do portu z dziurawym kadłubem… Początkowo wywalczonej drugiej pozycji nie udało się utrzymać, a ostatecznie uplasowaliśmy się zaraz za podium – na czwartym miejscu.
Zdjęcia z logiem regat dzięki uprzejmości Gwidona Libery i Regatta Sea Cup.