Andea należy do liderów rynku systemów MES/MOM. Oferta firmy obejmuje innowacyjne rozwiązania dla przemysłu lotniczego i obronnego, motoryzacyjnego, wysokiej technologii, energetycznego, spożywczego oraz medycznego. Jednym z produktów firmy jest Manufacturo – oparta na technologii cloud platforma umożliwiająca optymalizację procesów produkcyjnych.
Case Study
Andea
Andea poszukiwała doświadczonego content writera, by móc prowadzić szersze działania contentmarketingowe w Stanach Zjednoczonych. Pracowników na to stanowisko można było pozyskać tylko ze stosunkowo wąskiej grupy specjalistów – twórców treści dla branży wysokiej technologii (hi-tech), którzy są rozsiani po świecie.
Rekrutacja doświadczonego content writera do tworzenia eksperckich tekstów, poświęconych platformie Manufacturo. Treści miały być przeznaczone na rynek amerykański, dlatego poszukiwaliśmy native speakera.
Kluczowe znaczenie dla powodzenia kampanii miało stworzenie skutecznego ogłoszenia o pracę i dotarcie z nim do odpowiedniej grupy kandydatów. W związku z tym przygotowaliśmy od podstaw cały proces rekrutacji oraz plan działań mediowych, do zrealizowania na rynkach amerykańskim, europejskim, ale także azjatyckim (kampanii Facebook Ads i LinkedIn Ads oraz Google Display).
W trakcie kampanii na bieżąco optymalizowaliśmy działania contentowe i mediowe, dostosowując je do specyfiki branży oraz rynku zagranicznego. W efekcie naszych działań zrekrutowany został doświadczony content writer ze Stanów Zjednoczonych.
Po zakończeniu zadania Klient zlecił nam realizację kolejnego projektu – wsparcia technicznego i merytorycznego w procesie rekrutacji pracowników na stanowiska Digital Marketing Specialist i SEO Specialist.
I can highly recommend cooperation with ContentHouse as highly efficient business partner. It’s the content marketing agency, which understands employer branding goals of companies as ours and is able to reach KPIs.
Paweł Mierzwa | VP & Co-Founder w Andea