Najlepsze kampanie 2023 okiem naszych specjalistów

kategoria: wiedza
Od lewej: Jarosław Bieda, Kinga Ożóg, Michał Grzebyk, Anna Sułkowska-Król
3 min

Rok 2023 obfitował w wiele wartych uwagi kampanii. Eksperci ContentHouse omówili najciekawsze trendy i przedstawili swoje przewidywania na rok 2024. Podsumowania w poszczególnych kategoriach opublikowały serwisy AboutMarketing i SocialPress.

Pierwszą z kategorii był influencer marketing:
Marki zwracają coraz większą uwagę na profesjonalizm tworzonych treści, a influencerzy starają się dostarczać coraz wyższej jakości materiały – mówi Kinga Ożóg, nasza Content Marketing Manager, w swoim podsumowaniu dla AboutMarketing.

W kwestii e-mail marketingu wypowiedziała się natomiast Anna Sułkowska-Król, Content Marketing Specialist w naszej agencji:

Marki dostępne stacjonarnie, pchane zmianami, jakie zaszły w czasie pandemii, uruchomiły w ostatnich latach handel online, poszerzając dotychczasowy model sprzedaży. Dobrze przeprowadzona kampania porzuconego koszyka może namówić do zakupu skuteczniej niż duża obniżka ceny. 

Jarosław Bieda, nasz Account Manager, skomentował kategorię e-sport/gaming:
Kluczowym wyzwaniem będzie znalezienie nowych sposobów na zarabianie w e-sporcie, bez tego rynek może okazać się zbyt wrogi dla inwestorów – przewiduje.

Podsumowania 2023

Z kolei na łamach SocialPress wypowiedział się Michał Grzebyk. Nasz PR & Content Marketing Director podsumował najlepsze kampanie social media. Kinga Ożóg natomiast wymieniła najbardziej wartościowe kampanie społeczne ubiegłego roku.

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategoria:

wiedza