Poniedziałek. O tym, że masz iść do pracy przypomina Ci smartfon. Potem znowu wyciągasz telefon i sprawdzasz rozkład jazdy. W ciągu dnia telefon przypomina Ci o tym, że dzisiaj masz wizytę u dentysty, a za dwa dni musisz opłacić rachunki. Urządzenia mobilne stały się naszym drugim, bardzo pojemnym i inteligentnym mózgiem, przedłużeniem ręki. Drastyczna zmiana naszych codziennych nawyków ma istotny wpływ na cały rynek cyfrowy, który stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnego konsumenta. Jakie trendy i rozwiązania będą dominować i dlaczego content hybrydowy wysuwa się na pierwszy plan?
Tak właśnie rozpoczyna się artykuł Wiktora Orła, naszego Content Specialist, który w najnowszym wudaniu Marketera+ postanawia wyjaśnić w jaki sposób marki realizują nowoczesny storytelling, jak zmieniły się nawyki konsumenckie na przestrzeni ostatnich lat i jaka jest przyszłość treści hybrydowych.
Zapraszamy do lektury najnowszego wydania Marketer+!