Brand Journalism według naszego eksperta, czyli jak kreować media, które sprzedają?

kategoria:
2 min

Cykl szkoleń magazynu BRIEF, których temat to „Content Marketing – poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj”, to wartościowe i merytoryczne spotkania, które pozwolą na zrozumienie takich pojęć jak brand journalism, storytelling, a także umiejętność analizy i tworzenia wartościowych treści w różnych kanałach komunikacji. Jeden z cyklów odbywaący się 19 stycznia, poświęcony będzie Brand Journalismowi, a poprowadzi go m.in. Grzegorz Miłkowski, nasz Managing Director.

Brand Journalism oczami naszego eksperta

  • Strategia dla własnych mediów – jak ją stworzyć?
  • Niezbędna wiedza technologiczna, którą trzeba posiąść, by wystartować z własnymi mediami.
  • Pozyskiwanie leadów za pomocą medium branded contentowego – jak skłaniać konsumentów, by dołączyli do Twojej bazy i czytali Twoje komunikaty.
  • Multichannel content – jak zbudować ekosystem marketingowy wokół swoich kanałów komunikacji?
  • Context Content – kontekst w content marketingu może być najskuteczniejszym handlowcem w Twojej firmie.
  • ROI – czy brand journalism jest mierzalny? Oczywiście, że tak – zobacz, w jaki sposób.

Więcej informacji oraz pełny plan szkoleń znajdziecie tutaj: http://www.brief.pl/strona,szkolenia_content_marketing.html

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategoria:

wiedza