Materasso przedłuża umowę z ContentHouse

kategoria:
2 min

Europejski lider w produkcji materacy – Materasso, przedłuża umowę na działania content marketingowe z naszą agencją.

W 2017 roku rozpoczęliśmy działania na polu digital marketingu dla producenta materacy, które miały na celu zwiększyć świadomość i obecność słowackiej marki na rynku polskim. Prowadzone działania content marketingowe do B2C na portalu Wysypiamsie.pl zrealizowały wszystkie zakładane założenia.

Portal stworzony dla Materasso osiągnął bardzo dobre wyniki i zyskał wielu czytelników. Klient widzi przełożenie działań podjętych przez naszą agencję na sprzedaż i chce kontynuować współpracę w zakresie content marketingu

– mówi Grzegorz Miłkowski, nasz CEO w komunikacie prasowym.

Firma Materasso zdecydowała się przedłużyć umowę na czas nieokreślony. Nadal będziemy odpowiadać za strategię komunikacji marki, prowadzenie polityki redakcyjnej portalu edukacyjnego Wysypiamsię.pl oraz pozyskanie jakościowych czytelników do portalu za pomocą narzędzi SEM i Facebook Ads. Dodatkowo, w tym roku zajmiemy się też produkcją filmów dla Materasso, w których odbiorcy będą edukowani na temat zdrowego snu i elementów wpływających na wybór materaca.

O firmie:

Firma Materasso zajmuje się produkcją materacy medycznych, poduszek anatomicznych, stelaży do łóżek i antyalergicznych kołder, łóżek kontynentalnych.

Obecnie Materasso Słowacja produkuje około 300 000 materacy rocznie. Produkcja zaspokaja około 60% udziału w rynku krajowym, a 80% wyprodukowanych materacy jest eksportowana do Republiki Czeskiej, Polski, Węgier, Niemiec, Szwajcarii, Finlandii, Holandii, Litwy i innych krajów.

Materasso jest jedynym producentem materacy na Słowacji pracujących w systemie ISO.

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategoria:

klienci