Właściciel marki SunVi, firma Hand-Prod, zajmuje się produkcją suplementów diety cechujących się wysoką zawartością witaminy D3. Produktem, który szczególnie wyróżnia się w ofercie marki jest witamina w formie wygodnego w podaniu sprayu podjęzykowego dla dzieci oraz dorosłych.
Celem działań contentmarketingowych dla marki SunVi była nie tylko edukacja potencjalnych klientów na temat wpływu witamny D3 na organizm, ale również wzrost świadomości marki.
W ramach projektu:
- opracowaliśmy strategię content marketingową,
- stworzyliśmy identyfikację wizualną serwisu Źródło Słońca oraz uruchomiliśmy serwis,
- prowadziliśmy obsługę redakcyjną serwisu – współpraca z dziennikarzami wyspecjalizowanymi w tematach związanych ze zdrowiem człowieka, z którymi stworzyliśmy kilkadziesiąt wartościowych artykułów i poradników,
- pozyskaliśmy jakościowych czytelników do poratlu za pomocą narzędzi SEM.