Blue Idea

kategoria:
2 min

 

Edukowanie branży B2B to jedno z najtrudniejszych wyzwań, jakie można postawić przed swoimi działaniami marketingowymi. Z podobnym wyzwaniem zgłosiła się do nas Blue Idea – firma specjalizująca się w outsourcingu sił sprzedaży, rekrutacji oraz konsultingu.

Dla Blue Idea budowaliśmy i obsługiwaliśmy portal outsourcingwfirmie.pl. Za pomocą portalu edukowaliśmy przedsiębiorców o benefitach wynikających z outsourcingu procesów w firmie, w efekcie konwertując ich na klientów Blue Idea.

W ramach projektu:

  • opracowaliśmy strategię content marketingową,
  • stworzyliśmy identyfikację wizualną serwisu Outsourcingwfirmie.pl oraz uruchomiliśmy portal,
  • prowadziliśmy obsługę redakcyjną serwisu – współpraca z dziennikarzami biznesowymi, wyspecjalizowanymi w HR, rekrtuacji oraz outsourcingu,
  • pozyskaliśmy jakościowych czytelników do poratlu za pomocą narzędzi SEM.

 

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategorie: