Usługa naszej agencji po raz trzeci z rzędu została nagrodzona przez Business Centre Club, prestiżową organizację zrzeszająca przedsiębiorców. 2 czerwca, podczas uroczystej gali w Pałacu Lubomirskich w Warszawie odebraliśmy Medal Europejski za naszą najnowszą usługę – „AI Content Experience”
Trzeci laur, zdobywany rok po roku, został przekazany na ręce CEO ContentHouse, Grzegorza Miłkowskiego. Medal Europejski, bo taką nazwę nosi wyróżnienie Business Centre Club, został uroczyście wręczony przez prezesa organizacji Marka Goliszewskiego, w obecności prezydenckiego Ministra Andrzeja Dery.
To docenienie nieustającej pracy nad dywersyfikacją naszej oferty i jej dostosowaniu do zmieniających się trendów. W wykorzystaniu sztucznej inteligencji dostrzegamy przyszłość działań content marketingowych. Dziś zdobywamy nagrodę za odwagę stawiania na niszę, która wkrótce stanie się mainstreamem.
– komentuje Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.
Medalem Europejskim wyróżniani są przedsiębiorcy z całej Polski z różnych branż, którzy produkują i promują wyroby i usługi, których jakość odpowiada rygorystycznym normom europejskim. Podczas wyboru laureatów specjalna komisja ocenia nie tylko jakość usług, ale również politykę pracowniczą czy dynamikę firmy.
Przed rokiem nasza agencja nagradzana była za usługę Performance Content Marketing. Wcześniej wyróżniono Business Content, czyli obsługę działań redakcyjnych dla mediów firmowych, tj. portali, blogów i e-magazynów.
Przyszłość content marketingu
AI Content Experience to usługa polegająca na automatyzacji procesów dostarczania treści klientom. Algorytmy maszynowego uczenia się (tzw. sztuczna inteligencja) analizują zachowanie użytkownika, a następnie na bazie jego preferencji dystrybuują mu odpowiednią treść.
Dzięki zastosowaniu przetwarzania języka naturalnego (NLP), nasze chatboty są gotowe na swobodną konwersację w danym temacie. Począwszy od grywalizowania użytkownika poprzez quizy, aż po dobieranie usługi i obsługę klienta 24 godziny na dobę.
Działania content marketingowe mają dużą wartość analityczną. Chatboty zbierają pytania od klientów, dzięki którym można optymalizować produkty, a także działania marketingowe i sprzedażowe. Personalizacja treści odbywa się w różnych kanałach komunikacji, takich jak strona internetowa, Messenger, czy też Asystent Google’a.
Nowe kanały dają możliwość budowania własnych list subskrybentów, które są bardziej efektywne niż bazy e-mail marketingowe. AI Content Expierience to również dystrybucja treści poprzez nowe urządzenia takie jak smart speaker’y i smart display’e. Wykorzystujemy niszę, która w szybkim tempie nabiera rozmachu mainstreamowego.