Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, jest jedną z największych polskich spółek. Marka, oprócz prowadzenia gier losowych, jest również sponsorem wielu sportowców i drużyn oraz mecenasem kultury. Obecnie firma bardzo mocno rozwija się w obszarach związanych z technologią i e-commerce. Obie te aktywności miały znaleźć odzwierciedlenie w naszych działaniach na LinkedIn – sieci skupiającej profesjonalistów – jakie Spółka powierzyła nam w 2017 roku.
W ramach współpracy, realizowaliśmy strategię content marketingową, której głównym celem było uświadamianie polskiej sieci specjalistów o działalności Totalizatora oraz budowanie jego pozytywnego wizerunku jako nowoczesnego, ale stabilnego pracodawcy.
W treściach publikowanych na LinkedIn, skupialiśmy się przede wszystkim na profesjonalnym informowaniu o wszelkich aktywnościach, jakie podejmuje spółka (sponsoring sportu lub kultury, relacje z imprez sportowych, którym patronuje, opracowywaniem infografiki i animacji prezentujących dorobek przedsiębiorstwa) oraz o prowadzonych rekrutacjach i zaletach w pracy w niej.
Regularnie publikowaliśmy artykuły, które pogłębiały wybrane wyzwania stojące przed Totalizatorem Sportowym: wywiady z pracownikami firmy, artykuły skierowane do osób zainteresowanych pracą w spółce, a także treści produktowe.
Finalnie profil Totalizatora Sportowego otrzymał profesjonalną, spójną, zaplanowaną komunikację, opartą na wartościowych treściach zawartych w artykułach, animacjach oraz infografikach. Zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność wokół marki, która znajduje się w przełomowym momencie rozwoju.
W ramach projektu:
- opracowaliśmy strategię komunikacji dla Totalizatora Sportowego na LinkedIn,
- prowadziliśmy profesjonalną komunikację Spółki na LinkedIn,
- realizowaliśmy cele employer brandingowe dla Spółki za pomocą content marketingu,
- opracowaliśmy i stworzyliśmy dedykowany key visual na użytek komunikacji na LinkedIn,
- opracowaliśmy edukacyjne artykuły, które realizują strategiczne cele Spółki.