Firma zajmuje się tworzeniem i realizacją narracyjnych koncepcji wystawienniczych. Tworzy scenariusze ekspozycji i ścieżek zwiedzania. Projektuje oprawę scenograficzną, dba o dobór sprzętu i instalacje AV. Dzięki wydobywanym emocjom podkreśla przekaz muzeów i instytucji edukacyjnych.
New Amsterdam kreuje doświadczenia na potrzeby muzeów, centrów nauki, marek czy korporacji. Realizacje prac można podziwiać m.in. w Podziemiach Rynku w Krakowie, Centrum Poznawczym przy Hali Stulecia we Wrocławiu, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu, Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, Muzeum Emigracji w Gdyni czy wrocławskim HYDROPOLIS.
-
W ramach kampanii:
- tworzyliśmy treści na blog firmy, opracowywaliśmy i realizowaliśmy tematy związane z bieżącą działalnością firmy, realizacjach i koncepcjach kreatywnych. Pisaliśmy o o nowych technologiach i rozwiązaniach multimedialnych dla kultury i biznesu
- współpracowaliśmy z dziennikarzami, aranżując publikacje i eksponując markę klienta w mediach branżowych i ogólnoinformacyjnych
- aktywnie prowadziliśmy konta firmy w mediach społecznościowych – w języku angielskim. Nasze treści budowały wizerunek i autorytet członków firmy, a także kreowały pozytywny wizerunek jako narzędzie employer brandingowe