Rozpoczęliśmy współpracę z Tutlo

kategoria: klienci
2 min

Portfolio naszej agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. Jesteśmy odpowiedzialni za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.

W ramach rozpoczętej współpracy, przygotowaliśmy i realizujemy strategię komunikacyjną marki. Nasz zespół odpowiada za tworzenie specjalistycznych treści o charakterze edukacyjnym, w tym artykułów blogowych oraz e-booków. Zajmuje się również oprawą graficzną przygotowywanych dla Tutlo materiałów promocyjnych. Nadrzędnym celem realizowanej od kwietnia kampanii jest budowa zaangażowanej społeczności oraz kreacja transparentnego wizerunku marki na rynku.

Działania prowadzone dla Tutlo realizowane są przez zespół PR & Content Marketing, pod kierownictwem Michała Grzebyka. Za całokształt działań redakcyjnych odpowiada z kolei Content Executive Karolina Wcisło, zaś za obsługę client service Account Manager, Wioleta Zimmer.

Dla Tutlo zaproponowaliśmy działania contentowe oparte na długofalowej idei przewodniej i zmieniających się sezonowo potrzebach odbiorców komunikacji. Wierzymy, że rozwój tej współpracy ma szczególny potencjał właśnie teraz, gdy zdalne formy edukacji cieszą się rosnącym zainteresowaniem – mówi Michał Grzebyk, nasz Head of PR & Content Marketing.

Decyzja o współpracy z ContentHouse to efekt bardzo dobrze przygotowanej oferty. Eksperci agencji znakomicie zrozumieli nasze potrzeby i przeprowadzili wartościowy audyt zachowań potencjalnych Klientów. Wierzę, że dzięki tej współpracy będziemy oferować swoim odbiorcom jeszcze lepsze treści, motywujące ich do podejmowania nauki języka angielskiego i współpracy ze specjalistami naszej platformy – ocenia Kinga Chudek, Content Marketing Manager w Tutlo.

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategoria:

klienci