Kariera

Social Media Specialist

Nasz Zespół potrzebuje Twojego wsparcia!

Nasz Zespół potrzebuje Twojego wsparcia! Szukamy kreatywnego i strategicznie myślącego Specjalisty Social Media, który doskonale orientuje się w meandrach świata social media oraz content marketingu.

Pracujemy w internecie, żyjemy w rzeczywistości cyfrowej, więc Twoje miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia. Liczą się kompetencje!

To będzie należało do Twoich obowiązków:

  • tworzenie strategii i idei kreatywnych do działań social media łączących się z content marketingiem
  • trzymanie ręki na pulsie, analizowanie trendów w komunikacji social media, wdrażanie innowacji oraz rozwiązań podnoszących efektywność biznesu klienta w social media
  • budowanie synergii działań social media & e-commerce
  • doświadczenie w obsłudze social media B2B (to dla nas bardzo ważne, bo mamy wielu klientów działających w obszarze B2B)
  • współpraca z działem mediowym przy tworzeniu ofert, a następnie realizacji celów wynikających z kampanii
  • współpraca przy działaniach performance content marketing w zakresie realizacji KPI w social media
  • tworzenie ofert, kosztorysów, mediaplanów, estymacji wyników kampanii
  • nadzór nad bieżącymi działaniami prowadzonymi dla klientów
  • zarządzanie zespołem moderatorów
  • współpraca z poszczególnymi działami w ContentHouse: Content, PR, Media, Client Service, Office
  • udział w projektach na każdym etapie realizacji (przetarg, koncepcja, realizacja zgodnie z założeniami klienta)
  • udział w prezentacjach (telekonferencje lub osobiście) oraz spotkaniach z klientami (w tym także w języku angielskim)

Tego wymagamy na tym stanowisku:

  • social-talent i minimum dwuletnie doświadczenie w agencji digital / social media / PR / content marketing / reklamowej w projektach social media dla średnich i dużych klientów
  • samodzielność w działaniach oraz zarządzaniu kampaniami w social media – od idei, poprzez egzekucję, do rozliczenia KPI
  • umiejętność swobodnego poruszania się w social media oraz wynajdywania nowych obszarów do rekomendacji dla klientów
  • śledzenie trendów oraz innowacji w social media i umiejętność osadzania ich w potrzebach klienta
  • umiejętność władania słowem pisanym
  • znajomość procesów digital marketingowych, również wychodzących poza social media, szczególnie ukierunkowanych na content marketing
  • doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (tak, będziemy tego wymagali w praktyce i nie ma zmiłuj )
  • umiejętność prowadzenia płatnych działań w social media – Social Ads
  • umiejętności analityczne, wraz z wyciąganiem wniosków z suchych danych
  • łatwość w czytelnym i przekonującym prezentowaniu pomysłów
  • umiejętność pracy zespołowej
  • dobra organizacja czasu pracy, przede wszystkim w charakterze zdalnym

To możemy Ci zaoferować:

  • wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kompetencji (5000-6000 zł brutto)
  • stabilne zatrudnienie w formie zgodnej z indywidualnymi preferencjami (UoP, B2B lub inne)
  • pracę w wiodącej (wg magazynu Media & Marketing Polska) agencji contentmarketingowej w Polsce, która jest nagradzana od lat w konkursach branżowych
  • elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Krakowie
  • możliwość rozwoju zawodowego dopasowanego do Twoich zainteresowań (chyba, że chcesz zostać prawnikiem lub lekarzem, to nie damy rady tak sprofilować Twojego stanowiska)
  • dla chętnych możliwość rozwoju w charakterze prelegenta na konferencjach branżowych, szkoleniach, webinarch itp. – zapewniamy wsparcie mentorskie, krok po kroku przeprowadzimy Cię przez ten proces, którego zwieńczeniem mogą być Twoje występy podczas największych konferencji w naszej branży
    stabilne zatrudnienie
  • możliwości rozwoju kompetencji, doszkalanie, rozwój zawodowy w ramach naszej firmy
  • wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
    elastyczny czas pracy – dogadamy się tak, żeby wszyscy byli zadowoleni: Ty, klienci, my
  • możliwość pracy w biurze lub zdalnie; miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia, natomiast dobrze, żeby osoba na tym stanowisku mogła swobodnie poruszać się na trasie: swoje miejsce zamieszkania – Kraków – Warszawa
  • pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:

  • CV,
  • dokumentu zawierającego informacje na temat dotychczas prowadzonych działań social media (np. linki do profili, krótkie opisy, zakres Twoich obowiązków przy tym projekcie itp. – zdajemy sobie sprawę z tego, że obowiązuje Cię NDA, więc pozostawiamy wolną rękę w doborze materiałów, którymi chcesz się pochwalić i formie ich prezentacji).

Swoją aplikację wyślij na adres [email protected].

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Social Media Specialist – rekrutacja”.

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o.o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Aplikuj na stanowisko:

Social Media Specialist