Cargill

Cargill to jeden z największych producentów spożywczych na świecie, dostarczający produkty i usługi dla przemysłu rolno-spożywczego. Firma zajmuje się handlem zbożem, roślinami oleistymi, przetwarzaniem mięsa, a także produkcją pasz i wyrobów chemicznych. W Polsce Cargill od lat utrzymuje czołową pozycję na rynku zbóż, rzepaku i pasz – firma cieszy się międzynarodowym uznaniem, eksportując wysokiej jakości produkty na globalne rynki.

Background

Cargill potrzebował nowoczesnych serwisów internetowych, które miały spełniać funkcję informacyjną i podkreślać zaawansowanie technologiczne oraz innowacyjność firmy. Nowe portale miały wspierać działalność Cargill w Polsce. Projekt obejmował też zaawansowane działania w zakresie marketingu treści oraz performance marketingu.

Wyzwanie

Stworzenie od podstaw dwóch serwisów internetowych, promujących programy zrównoważonego rolnictwa. Opracowanie nowoczesnej koncepcji i designu, które odpowiadałyby wysokim standardom Cargill. Zapewnienie odpowiedniego wsparcia technicznego oraz stworzenie spójnych i angażujących treści, przykuwających uwagę do oferty firmy. Przeprowadzenie kampanii reklamowych na platformach Facebook i Google.

Realizacja

Nasza współpraca z Cargill rozpoczęła się od opracowania szczegółowej koncepcji obu serwisów: livelle.pl oraz utmost.pl. Na podstawie uzgodnionych założeń, stworzyliśmy makiety stron internetowych, które odzwierciedlały oczekiwania Klienta. Po zatwierdzeniu makiet nasz Zespół przystąpił do programowania serwisów, dbając o każdy detal i funkcjonalność strony.

Stworzyliśmy również na obie strony treści informacyjne, które angażują użytkowników, podkreślając wartości i przewagi konkurencyjne Cargill. Po uruchomieniu serwisów zapewniliśmy wsparcie techniczne, monitorując działanie stron i wprowadzając niezbędne aktualizacje.

Poza stworzeniem serwisów internetowych, prowadziliśmy kampanie reklamowe na Facebooku i Google, w tym kampanie Performance Max oraz Google Ads, aby zwiększyć widoczność nowych serwisów i przyciągnąć odpowiednią grupę odbiorców. W ramach działań na Facebooku wykorzystaliśmy formaty takie jak karuzela, co pozwoliło na efektywne przedstawienie oferty Cargill.

Dodatkowo odświeżyliśmy graficznie broszurę promującą program Triple-S, promujący zrównoważoną uprawę soi, nadając jej nowoczesny wygląd i przejrzysty układ.