Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy znają się na motoryzacji. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w tworzeniu treści na potrzeby e-commerce oraz SEO.
Oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości tematów motoryzacyjnych, w tym kwestii związanych z eksploatacją samochodów i motocykli, części, prostych napraw
- tzw. „lekkiego pióra”
- komunikatywności (będziemy mieli ze sobą wzmożony kontakt)
- płynne posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych raportów i analiz)
Praca zdalna – możesz pisać dla nas z całego świata!
Zakres obowiązków
Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów.
Forma współpracy: praca zdalna.
Dodatkowe informacje
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, informacje prasowe itp.) z dopiskiem „Dziennikarz motoryzacyjny” na adres michal.grzebyk (at) contenthouse.pl.
Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).