Nasz Zespół potrzebuje Twojego wsparcia! Szukamy kreatywnego i strategicznie myślącego Specjalisty Social Media, który doskonale orientuje się w meandrach świata social media oraz content marketingu.
Pracujemy w internecie, żyjemy w rzeczywistości cyfrowej, więc Twoje miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia. Liczą się kompetencje!
To będzie należało do Twoich obowiązków:
- tworzenie strategii i idei kreatywnych do działań social media łączących się z content marketingiem
- trzymanie ręki na pulsie, analizowanie trendów w komunikacji social media, wdrażanie innowacji oraz rozwiązań podnoszących efektywność biznesu klienta w social media
- budowanie synergii działań social media & e-commerce
- doświadczenie w obsłudze social media B2B (to dla nas bardzo ważne, bo mamy wielu klientów działających w obszarze B2B)
- współpraca z działem mediowym przy tworzeniu ofert, a następnie realizacji celów wynikających z kampanii
- współpraca przy działaniach performance content marketing w zakresie realizacji KPI w social media
- tworzenie ofert, kosztorysów, mediaplanów, estymacji wyników kampanii
- nadzór nad bieżącymi działaniami prowadzonymi dla klientów
- zarządzanie zespołem moderatorów
- współpraca z poszczególnymi działami w ContentHouse: Content, PR, Media, Client Service, Office
- udział w projektach na każdym etapie realizacji (przetarg, koncepcja, realizacja zgodnie z założeniami klienta)
- udział w prezentacjach (telekonferencje lub osobiście) oraz spotkaniach z klientami (w tym także w języku angielskim)
Tego wymagamy na tym stanowisku:
- social-talent i minimum dwuletnie doświadczenie w agencji digital / social media / PR / content marketing / reklamowej w projektach social media dla średnich i dużych klientów
- samodzielność w działaniach oraz zarządzaniu kampaniami w social media – od idei, poprzez egzekucję, do rozliczenia KPI
- umiejętność swobodnego poruszania się w social media oraz wynajdywania nowych obszarów do rekomendacji dla klientów
- śledzenie trendów oraz innowacji w social media i umiejętność osadzania ich w potrzebach klienta
- umiejętność władania słowem pisanym
- znajomość procesów digital marketingowych, również wychodzących poza social media, szczególnie ukierunkowanych na content marketing
- doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (tak, będziemy tego wymagali w praktyce i nie ma zmiłuj )
- umiejętność prowadzenia płatnych działań w social media – Social Ads
- umiejętności analityczne, wraz z wyciąganiem wniosków z suchych danych
- łatwość w czytelnym i przekonującym prezentowaniu pomysłów
- umiejętność pracy zespołowej
- dobra organizacja czasu pracy, przede wszystkim w charakterze zdalnym
To możemy Ci zaoferować:
- wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kompetencji (5000-6000 zł brutto)
- stabilne zatrudnienie w formie zgodnej z indywidualnymi preferencjami (UoP, B2B lub inne)
- pracę w wiodącej (wg magazynu Media & Marketing Polska) agencji contentmarketingowej w Polsce, która jest nagradzana od lat w konkursach branżowych
- elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Krakowie
- możliwość rozwoju zawodowego dopasowanego do Twoich zainteresowań (chyba, że chcesz zostać prawnikiem lub lekarzem, to nie damy rady tak sprofilować Twojego stanowiska)
- dla chętnych możliwość rozwoju w charakterze prelegenta na konferencjach branżowych, szkoleniach, webinarch itp. – zapewniamy wsparcie mentorskie, krok po kroku przeprowadzimy Cię przez ten proces, którego zwieńczeniem mogą być Twoje występy podczas największych konferencji w naszej branży
stabilne zatrudnienie - możliwości rozwoju kompetencji, doszkalanie, rozwój zawodowy w ramach naszej firmy
- wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
elastyczny czas pracy – dogadamy się tak, żeby wszyscy byli zadowoleni: Ty, klienci, my - możliwość pracy w biurze lub zdalnie; miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia, natomiast dobrze, żeby osoba na tym stanowisku mogła swobodnie poruszać się na trasie: swoje miejsce zamieszkania – Kraków – Warszawa
- pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)
Jak aplikować?
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:
- CV,
- dokumentu zawierającego informacje na temat dotychczas prowadzonych działań social media (np. linki do profili, krótkie opisy, zakres Twoich obowiązków przy tym projekcie itp. – zdajemy sobie sprawę z tego, że obowiązuje Cię NDA, więc pozostawiamy wolną rękę w doborze materiałów, którymi chcesz się pochwalić i formie ich prezentacji).
Swoją aplikację wyślij na adres [email protected].
W tytule maila prosimy o wpisanie: „Social Media Specialist – rekrutacja”.
Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o.o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.