Nasze wyróżnienia i nagrody

Nasza praca agencyja doceniana jest przez niezależnych ekspertów, zarówno w środowisku marketingowym, jak i biznesowym.

Faworty klientów

w najważniejszym badaniu wśród agencji interaktywnych! To już drugie wyróżnienie od redakcji „Media&Marketing Polska” w raporcie Agencje interaktywne 2018, otrzymane za imponujące wyniki w badaniu satysfakcji klientów.

ContentHouse drugi rok z rzędu, zebrał maksymalne oceny w przypadku większości wskaźników.

Wyniki badania Kantar Millward Brown w Raporcie “Agencje Interaktywne 2018”

5.0

zadowolenie ze współpracy z agencją

5.0

zadowolenie z obsługi klienta

5.0

zadowolenie z kreacji i produkcji

4.9

zadowolenie ze strategii badań i analiz

5.9

skuteczność projektów

6.0

rozumienie briefu

5.9

strategiczne i długofalowe rozwiązania

5.9

rozumie ideę zintegrowanej komunikacji

Innowacyjny model biznesowy

to wyróżnienie przyznane przez redakcję „Media&Marketing Polska” w raporcie Agencje interaktywne 2017 za usługę Business Content – unikalny model zarządzania obszarem content marketingu dla Klientów.

Jednocześnie ContentHouse zebrał bardzo wysokie oceny w przypadku zadowolenia klinetów.

Wyniki badania Kantar Millward Brown w Raporcie “Agencje Interaktywne 2017”

5.0

zadowolenie ze współpracy z agencją

5.0

zadowolenie z obsługi klienta

5.0

zadowolenie z kreacji i produkcji

4.9

zadowolenie ze strategii badań i analiz

6.0

skuteczność projektów

5.9

rozumienie briefu

5.9

strategiczne i długofalowe rozwiązania

5.9

rozumie ideę zintegrowanej komunikacji

Medal Europejski 2018 – Performance Content Marketing

ContentHouse został wyróżniony Medalem za innowacyjną usługę Performance Content Marketing, która polega na generowaniu skutecznie biznesowych leadów dla klientów poprzez tworzenie angażujących treści i odpowiedniemu dotarciu do grupy docelowej za pomocą narzędzi SEM czy mediów społecznościowych.

Medal Europejski 2017 – Business Content

ContentHouse został wyróżniony Medalem za innowacyjną usługę Business Content, która pozwala dużym, średnim oraz małym firmom realizować działania content marketingowe o bardzo wysokiej jakości przy zachowaniu niskich kosztów obsługi.