Nasze wyróżnienia i nagrody

Nasza praca agencyja doceniana jest przez niezależnych ekspertów, zarówno w środowisku marketingowym, jak i biznesowym.

Nagroda specjalna – Doskonała strategia

po raz trzeci z rzędu odbieramy nagrodę redakcji Media&Marketing Polska. W raporcie Agencje Interaktywne 2019, wraz z agencją Insignia, otrzymujemy nagrodę specjalną „Doskonała Strategia”.

To efekt rekordowych wyników jakie po raz kolejny zanotowaliśmy w większości wskaźników raportu:

Wyniki badania Kantar Millward Brown w Raporcie “Agencje Interaktywne 2019”

6.0

opinia wśród osób z branży

6.0

klarowne informowanie o wydatkowaniu budżetu

5.0

zadowolenie ze współpracy z agencją

4.9

zadowolenie ze strategii, badań oraz analiz

4.9

zadowolenie z kreacji oraz produktu

6.0

oferowanie usługi w kanale mobilnym

6.0

gotowość do przygotowania działań ATL

5.8

współpraca przy rozwiązywaniu problemów marketingowych

Performance Marketing Diamonds 2018

Kampania lead generation przeprowadzona przez nasz zespół dla mFinanse zdobyła wyróżnienie w kategorii „The most effective lead generation campaign” w międzynarodowym konkursie organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izba). 

Przeczytaj case study

Faworyt klientów

w najważniejszym badaniu wśród agencji interaktywnych! To już drugie wyróżnienie od redakcji „Media&Marketing Polska” w raporcie Agencje interaktywne 2018, otrzymane za imponujące wyniki w badaniu satysfakcji klientów.

ContentHouse drugi rok z rzędu zebrał maksymalne oceny w przypadku większości wskaźników.

Wyniki badania Kantar Millward Brown w Raporcie “Agencje Interaktywne 2018”

5.0

zadowolenie ze współpracy z agencją

5.0

zadowolenie z obsługi klienta

5.0

zadowolenie z kreacji i produkcji

4.9

zadowolenie ze strategii badań i analiz

5.9

skuteczność projektów

6.0

rozumienie briefu

5.9

strategiczne i długofalowe rozwiązania

5.9

rozumie ideę zintegrowanej komunikacji

Innowacyjny model biznesowy

to wyróżnienie przyznane przez redakcję „Media&Marketing Polska” w raporcie Agencje interaktywne 2017 za usługę Business Content – unikalny model zarządzania obszarem content marketingu dla Klientów.

Jednocześnie ContentHouse zebrał bardzo wysokie oceny w przypadku zadowolenia klinetów.

Wyniki badania Kantar Millward Brown w Raporcie “Agencje Interaktywne 2017”

5.0

zadowolenie ze współpracy z agencją

5.0

zadowolenie z obsługi klienta

5.0

zadowolenie z kreacji i produkcji

4.9

zadowolenie ze strategii badań i analiz

6.0

skuteczność projektów

5.9

rozumienie briefu

5.9

strategiczne i długofalowe rozwiązania

5.9

rozumie ideę zintegrowanej komunikacji

Medal Europejski 2019 – AI Content Experience

ContentHouse po raz trzeci został wyróżniony za innowacyjną usługę Medalem Europejskim. AI Content Experience to wspierająca działania content marketingowe usługa polegająca na automatyzacji procesów dostarczania treści klientom, bazujące na sztucznej inteligencji i algorytmach maszynowego uczenia się.

Medal Europejski 2018 – Performance Content Marketing

ContentHouse został wyróżniony Medalem za innowacyjną usługę Performance Content Marketing, która polega na generowaniu skutecznie biznesowych leadów dla klientów, poprzez tworzenie angażujących treści i odpowiednim dotarciu do grupy docelowej za pomocą narzędzi SEM czy mediów społecznościowych.

 

Medal Europejski 2017 – Business Content

ContentHouse został wyróżniony Medalem za innowacyjną usługę Business Content, która pozwala dużym, średnim oraz małym firmom realizować działania content marketingowe o bardzo wysokiej jakości przy zachowaniu niskich kosztów obsługi.

Organizujemy wydarzenia branżowe

KONFERENCJA

Konferencja Akademia Marketingu to jedno z największych spotkań branży marketingowej organizowane na południu Polski. Dotychczas odbyły się trzy edycje wydarzenia, które w zgromadziły kilkaset osób. Każda odsłona Akademii Marketingu poświęcona jest bieżącemu tematowi, o którym dyskutuje branża. Konferencja reprezentuje również innowacyjne podejście – zagadnienia marketingowe omawiane są zawsze w kontekście technologii. Pierwsza edycja skupiła się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie. Kolejna na obsłudze klienta w social media, a ostatnia była próbą odpowiedzi na pytanie, czy media społecznościowe są już nową telewizją.

SZKOLENIA

Pierwszy w Polsce cykl szkoleń poświęcony tylko i wyłącznie content marketingowi. Warsztaty skupiają się wokół takich zagadnień jak: polityka redakcyjna, media własne i płatne, lead nurturingu, kampanie newsletterowe, SEO oraz RODO w content marketingu. Każdy temat omawiany jest przez eksperta m.in. z firm FreshMail, DevaGroup, MyLo czy Semanticad. Certyfikowane szkolenia odbywają się w Warszawie oraz Krakowie. Uczestnicy po całodziennym spotkaniu nabywają konkretne umiejętności oraz otrzymują dokładne wskazówki, jak realizować działania content marketingowe w swoich firmach.