Dla marki Bosch, we współpracy z agencją INSIGNIA, realizujemy wielokanałowy projekt Akademia Smaku, który angażuje znanych kucharzy zawodowców, blogerów kulinarnych oraz aktorów. Co roku Akademia Smaku obiera nowy temat przewodni, w ramach którego realizujemy nie tylko content na dedykowany portal, ale również angażujemy odpowiednie, wpływowe osoby oraz organizujemy konkursy lub wydarzenia (np. warsztaty kulinarne), by angażować wszystkich miłośników gotowania. W ramach kampanii:
- współpracujemy z influencerami, dotychczas byli to m.in.: Katarzyna Glinka, Piotr Ogiński (Kocham Gotować), Tomasz Lach (Zajadam.pl), Tomasz Jakubiak czy Jacek Bilczyński,
- współtworzymy serwis akademiasmaku.pl, stanowiący centrum kampanii,
- prowadzimy redakcję poralu akademiasmaku.pl, który regularnie uzupełniamy o smacze przepisy, ale i praktyczne kulinarne i sprzętowe porady, artykuły czy quizy,
- realizujemy serię video warsztatów z udziałem Kolegium Redakcyjnego,
- tworzymy smakowite e-booki, opisując kuchenne tricki i inspirujące przepisy,
- realizujemy eventy kulinarne w Centrum Domowych Inspiracji BSH w Warszawie.