Edukowanie branży B2B to jedno z najtrudniejszych wyzwań, jakie można postawić przed swoimi działaniami marketingowymi. Z podobnym wyzwaniem zgłosiła się do nas Blue Idea – firma specjalizująca się w outsourcingu sił sprzedaży, rekrutacji oraz konsultingu.
Dla Blue Idea budowaliśmy i obsługiwaliśmy portal outsourcingwfirmie.pl. Za pomocą portalu edukowaliśmy przedsiębiorców o benefitach wynikających z outsourcingu procesów w firmie, w efekcie konwertując ich na klientów Blue Idea.
W ramach projektu:
- opracowaliśmy strategię content marketingową,
- stworzyliśmy identyfikację wizualną serwisu Outsourcingwfirmie.pl oraz uruchomiliśmy portal,
- prowadziliśmy obsługę redakcyjną serwisu – współpraca z dziennikarzami biznesowymi, wyspecjalizowanymi w HR, rekrtuacji oraz outsourcingu,
- pozyskaliśmy jakościowych czytelników do poratlu za pomocą narzędzi SEM.