W ramach światowego projektu marki Domestos, Fundacji Unilever i organizacji UNICEF, odpowiadaliśmy za polską odsłonę kampanii „Domestos dla UNICEF”. Specjalnie na potrzeby akcji powstał dedykowany działaniom blog w portalu Rodzice.pl. Na jego łamach można przeczytać m.in. komentarze ekspertów UNICEF oraz wspierających akcję blogerów.
Celem kampanii była edukacja na temat kryzysu sanitarnego na świecie. W tej kampanii PR wykorzystaliśmy dotarcie za pomocą treści tj. e-magazynu dla marki Domestos będącego poradnikiem młodej mamy. Tygodnik „Newsweek” objął patronat medialny nad wydaniem.
W ramach projektu nasi specjaliści:
- stworzyli strategię PR,
- wykorzystali social media do nagłośnienia problemu,
- pozyskali patronat wpływowego tygodnika,
- przygotowali wydanie e-magazynu dla marki Domestos będącego poradnikiem młodej mamy – w magazynie poruszyli takie tematy jak: edukacja rodziców w kwestii sposobów uczenia dzieci dbania o własną higienę czy tematy związane z higieną, tym samym tworząc kontekst do informowania na temat działań marki Domestos na rzecz polepszania warunków sanitarnych w krajach Trzeciego Świata.