Osoby, które decydują się na zaciągnięcie pożyczki lub kredytu hipotecznego szukają przede wszystkim odpowiedzi na swoje pytanie związane ze zdolnością kredytową czy spłatą zadłużenia. A rzetelnych miejsc, gdzie mogą je znaleźć w sieci, jest nadal zbyt mało. W odpowiedzi na te potrzeby mFinanse zdecydowało się powierzyć naszej agencji działania w zakresie content marketingu.
W ramach współpracy postawiliśmy na kampanię leadową, która w oparciu o content edukacyjny w różnej formie, miała zachęcić potencjalnych zainteresowanych do skorzystania z oferty mFinanse w zakresie udzialenia kredytu hipotecznego. Wynikiem kampanii było zebranie kilkudziesięciu leadów.
Kampania dla mFinanse zdobyła również wyróżnienie w kategorii „The most effective lead generation campaign” w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2018, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
W ramach kampanii contentmarketingowej:
- opracowaliśmy strategię działań content marketingowych,
- stworzyliśmy ramy redakcyjne dla bloga mFinasne – kredytyhipoteczne.blog,
- prowadziliśmy obsługę redakcyjną portalu – współpracowaliśmy z dziennikarzami wyspecjalizowanymi w tematach finasnowych oraz z ekspertami z firmy mFinanse,
- stworzyliśmy kilkanaście szczegółowych artykułów o różnych aspketach kredytu, video oraz infografiki,
- pozykaliśmy czytleników do portalu za pomocą narzędzi SEM oraz Facebook Ads, przeprowadziliśmy kampanię video na YouTube.