Marka Mrówka to nowoczesne sklepy samoobsługowe sektora „dom i ogród”. Tworzone już od kilku lat przez Grupę Polskie Składy Budowlane, znane są w całej Polsce. Mrówka to nasz Klient od 2016 roku. W ramach działań digital marketingowych prowadzimy dla niego komunikację B2C.
Od 2016 roku współpracujemy z siecią Mrówka doradczo w zakresie komunikacji digital. Przygotowaliśmy kompleksową strategię marketingową dla mediów społecznościowych marketów. Od 2017 roku wdrażamy ją w życie, realizując kompleksowo działania w social media, tj. w kanałach Facebook, Instagram oraz Pinterest.
Profile Mrówki to miejsca, gdzie stawiamy przede wszystkim na zaangażowanie odbiorców poprzez wartościowy content. Za pomocą postów produktowych, materiałów video, kierujących do sklepu internetowego oraz postów lifestylowych, zwiększamy zaangażowanie grupy docelowej oraz pozyskujemy i zwiększamy ruch na strona internetowych M jak Mrówka i sklepu internetowego.
Obserwatorzy zawsze mogą liczyć na inspirację oraz poradę na profilu facebookowym czy instagramowym Mrówki. Profile te pełne są osobistych doświadczeń Klientów, którzy dzielą się swoimi pomysłami na dom w postaci zdjęć czy komentarzy. Zachęcani do merytorycznej dyskusji na temat aranżacji wnętrz, chętnie udzielają się w dyskusji. Wszystko to dzięki otwartej i opartej na wartościowej treści formie komunikacji, która jest podstawą narracji na profilach.
Nasze działania przyniosły bardzo dobre efekty. Komunikacja w social media dotarła do ponad 1 000 000 osób, którzy znajdują się w grupie docelowej Mrówki. Liczba osób powracających do profilu wzrosła o 50%! Aktywizacja fanów zadziałała w każdym kanale. Na Instagramie aktywność użytkowników wzrosła o 555%. Tylko Pinterest organicznie dociera do kilku tysięcy osób miesięcznie. Wśród najlepszych pinów w większości znajdują się piny produktowe, linkujące do sklepu i artykułów na stronie sklepu.
W ramach projektu:
- opracowaliśmy spójną strategię komunikacji dla mediów społecznościowych Mrówki: Facebook, Instagram, Pinterest
- tworzymy plany publikacji w mediach społecznościowych
- przygotowujemy kreacje (grafiki, video itp.), czyli wartościowe treści, które mają inspirować i edukować
- prowadzimy moderację kanałów social media – rozmowa z obserwatorami jest dla nas najważniejsza
- pozyskujemy jakościowych czytelników do portalu za pomocą narzędzi SEM i Facebook Ads