ContentHouse / Wiedza  / Brand Journalism według naszego eksperta, czyli jak kreować media, które sprzedają?

Brand Journalism według naszego eksperta, czyli jak kreować media, które sprzedają?

Cykl szkoleń magazynu BRIEF, których temat to „Content Marketing – poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj”, to wartościowe i merytoryczne spotkania, które pozwolą na zrozumienie takich pojęć jak brand journalism, storytelling, a także umiejętność analizy i tworzenia wartościowych treści w różnych kanałach komunikacji. Jeden z cyklów odbywaący się 19 stycznia, poświęcony będzie Brand Journalismowi, a poprowadzi go m.in. Grzegorz Miłkowski, nasz Managing Director.

Brand Journalism oczami naszego eksperta

  • Strategia dla własnych mediów – jak ją stworzyć?
  • Niezbędna wiedza technologiczna, którą trzeba posiąść, by wystartować z własnymi mediami.
  • Pozyskiwanie leadów za pomocą medium branded contentowego – jak skłaniać konsumentów, by dołączyli do Twojej bazy i czytali Twoje komunikaty.
  • Multichannel content – jak zbudować ekosystem marketingowy wokół swoich kanałów komunikacji?
  • Context Content – kontekst w content marketingu może być najskuteczniejszym handlowcem w Twojej firmie.
  • ROI – czy brand journalism jest mierzalny? Oczywiście, że tak – zobacz, w jaki sposób.

Więcej informacji oraz pełny plan szkoleń znajdziecie tutaj: http://www.brief.pl/strona,szkolenia_content_marketing.html