Razem z marką Kaminiarz tworzymy serwis branded contentowy

Wiodący polski producent boczku, a zarazem firma z blisko stuletnią tradycją, rozpoczęła szeroko zakrojoną promocję w internecie. W ramach projektu odpowiadamy za prace redakcyjne w serwisie lubięnaboczku.pl, współpracę z blogerami oraz działania PR.

 

Kaminiarz to rodzinna marka obecna na polskim rynku od 1926 roku. Firma jest liderem wśród producentów boczku w Polsce. Specjalnością marki jest wyrób bekonu w różnych wariantach dedykowanych zarówno branży HoReCa, jak i największym sieciom handlowym w Polsce. W ofercie firmy znajdują się również produkty bezglutenowe.

serwis-lubienaboczku-pl

Kampanią chcemy pokazać, jak dodanie boczku, wędzonego, parzonego, gotowanego, pieczonego lub dojrzewającego wzbogaca smak potrawy oraz aromatyczność dań, gwarantując sukces kulinarny – Daniel Ratajczak, Marketingu & PR Manager, Kaminiarz. – Będziemy inspirowali zarówno amatorów, jak i profesjonalistów z kanału HoReCa, przypominając przy okazji, że boczek w polskiej tradycji kulinarnej, nie przypadkowo obecny jest od zawsze.

Nasi specjaliści czuwają w projekcie nad jakością działań content marketingowych, koordynują prace w mediach społecznościowych, tworzenie treści publikowanych na stronie lubięnaboczku.pl oraz odpowiadają za public relations w kontekście kampanii prowadzonej dla marki Kaminiarz.

blog comments powered by Disqus