ContentHouse partnerem merytorycznym raportu o content marketingu

Raport: (Z)mierz się z content marketingiem. Analityka w praktyce” to najnowszy e-book wydany przez redakcję magazynu SOCIALPRESS, przy którym pracowaliśmy my jako główny partner merytoryczny. 

Analityka content marketingu jest często elementem, na który spuszczona jest zasłona milczenia. Nikogo nie musimy przekonywać, że content marketing jest skuteczny. Ale gdy przychodzi do konkretów, czyli liczb i efektów często zapada… cisza. Redakcja SOCIALPRESS przygotowała przegląd najnowszych trendów i wskaźników efektywności strategii content marketingowych. Nie zabrakło również zbioru najczęściej popełnianych błędów w content marketingu, podstawowych zasad tworzenia person i zdobywania informacji o własnych odbiorcach oraz odpowiedzi na najważniejsze pytanie – czy content marketing sprzedaje?  

raport-zmierz-sie-z-content-marketingiem-analityka-w-praktyce-400x566

Z raportu dowiesz się m.in.:

  • czy polscy marketerzy są zadowoleni z wyników swoich strategii CM?
  • czy SEO zostało wyparte contentem?
  • jak budować personę bez wpadania z utarte schematy?
  • na co zwrócić uwagę przy udostępnianiu swoich treści?
  • jak mierzyć marketing treści?

 

Pobierz raport POD TYM LINKIEM lub kliknij w jego okładkę 🙂

blog comments powered by Disqus