ContentHouse wydaje e-book o InternetBeta 2016

ContentHouse jako Partner tegorocznej konferencji InternetBeta przygotował publikację, która podsumowuje najważniejsze tematy, o jakich przez trzy dni rozmawiali uczestnicy wydarzenia.

Nie będziemy rozpisywać się o tym, co możecie znaleźć w tej publikacji. Sprawdź nazwiska i tematy, a potem pobieraj z tej strony.

 

Spis treści

Magia wspomnień z 8. edycji InternetBeta, czyli słowo od Mateusza
Matuesz Tułecki
Influencer marketing wszechobecny na InternetBeta 2016
Kamil Bolek
Jak tworzyć komunikat i projektować informację?
Piotr Bucki
Ciągle brakuje rzetelnej wiedzy o biznesowym wykorzystaniu Machine Learning
Paweł Gniadkowski
Lead nurturing + e-mail marketing = płatne subskrybcje
Paweł Sala
Czy sztuczna inteligencja stanie się hasłem przewodnim następnej Bety?
Tomasz Wesołowski
Czy wiesz, że globalny rynek e-commerce B2B będzie warty w 2020 roku dwukrotnie więcej niż B2C?
Konrad Zach
Collaborative economy to temat, który rozgrzał InternetBeta
Łukasz Zgiep

 

InternetBeta 2016_2

 

Za wydanie odpowiadali Michał Grzebyk, PR Manager oraz Diana Drobniak, PR Executive z ContentHouse.

 

InternetBeta 2016

blog comments powered by Disqus