Akademia Marketingu – podsumowanie pierwszej edycji

kategoria:
2 min

W pierwszej odsłonie konferencji Akademia Marketingu wzięło udział 11 specjalistów oraz ponad 100 uczestników. Rozmawialiśmy o sztucznej inteligencji w biznesie, czyli o tym, jak wykorzystać potencjał technologiczny, a nawet „wyprowadzić” człowieka z działań marketingowych.

Wydarzenie, zorganizowane przez naszą agencję 29 marca 2017 roku w Krakowskim Parku Technologicznym pod hasłem „Sztuczna inteligencja w biznesie” miało na celu  pokazanie sposobów na wdrożenie AI mogące nam pomóc, bez szkody dla ludzi, ale z korzyściami dla naszego biznesu. Tego rodzaju możliwości pozwalają jeszcze lepiej dopasowywać oferty do potrzeb klientów, a co za tym idzie – zwiększyć sprzedaż.

Tę tezę zdecydowanie popierali zgromadzi goście, którzy już dziś wykorzystują niektóre z możliwości sztucznej inteligencji w swoich codziennych działaniach. Wśród prelegentów znalazły się osoby związane z automatyzacją marketingu, reklamami, botami, inteligentnymi budynkami czy User Experience z takich firm, jak: Samsung Electronics Polska, FreshMail, DevaGroup, 2040.io, New Amsterdam czy Unicard.

Akademia Marketingu_Foto

Podczas Akademii Marketingu poruszone zostały wszystkie najistotniejsze kwestie odnośnie wykorzystania sztucznej inteligencji w procesach biznesowych. Jednak prelegenci wielokrotnie podkreślali, jak istotne jest zbieranie danych. Nie brakowało również przykładów, wdrożeń AI realizowanych współcześnie.

Wierzymy, że temat pierwszej odsłony Akademii Marketingu oraz wystąpienia prelegentów stały się inspiracją dla właścicieli firm oraz osobom odpowiedzialnym za rozwój przedsiębiorstw. Na kolejną edycję zapraszamy już w listopadzie 2017 roku! Więcej informacji pod adresem: http://akademiamarketingu.edu.pl

  • Przeczytaj szczegółową relację z konferencji – czytaj
  • Zobacz galerię – link!
  • Wpadnij na Facebooka konferencji, by być na bieżąco – link

 

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategoria:

wydarzenia