W kwietniu 2018 roku dołączyliśmy do Izby Gospodarki Elektronicznej, najważniejszej w Polsce organizacji e-commerce, która zrzesza kluczowe podmioty rynku handlu elektronicznego.
Izba Gospodarki Elektronicznej to miejsce, gdzie będziemy dzielić się w grupach merytorycznych swoim doświadczeniem z zakresu content marketingu w handlu elektronicznym.
– ContentHouse od lat tworzy treści, które wspierają sprzedaż w sektorach B2C i B2B. Członkostwo w e-Izbie to dla nas możliwość bliższej współpracy z podmiotami działającymi na rynku e-commerce, dla których dobre treści to jeden z warunków skutecznej sprzedaży. Chcemy na bieżąco poznawać ich potrzeby, wymieniać się wiedzą o efektywności oraz konwersji różnych typów contentu na sprzedaż. Taka współpraca powinna owocować również dla naszych obecnych klientów, gdyż – w efekcie – będziemy mogli lepiej realizować cele sprzedażowe w ramach prowadzonych działań content marketingowych
– mówi Grzegorz Miłkowski, współzałożyciel i prezes ContentHouse.
Misją Izby Gospodarki Elektronicznej jest rozwój polskiej branży cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.