Odpalamy nowy portal – Komerso.pl

kategoria: wydarzenia
komerso - nowy portal contenthouse ecommerce
2 min

Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba), DevaGroup oraz my, ContentHouse tworzymy portal komerso.pl, który ma stać się unikalnym miejscem na redakcyjnej mapie e-commerce. To właśnie tu czytelnicy znajdą merytoryczne i aktualne informacje o branży. VISA została pierwszym partnerem merytorycznym, wspierającym rozwój tego medium.

Trzy podmioty: e-Izba, DevaGroup i ContentHouse nawiązały współpracę, by wspólnie zbudować serwis, który jest źródłem merytorycznych informacji z zakresu e-commerce dla biznesu, organizacji krajowych i międzynarodowych, samorządów oraz ministerstw.

Zgodnie z przyjętą polityką redakcyjną, na portalu Komerso.pl, będą pojawiać się treści związane m.in. z takimi zagadnieniami jak: prawo w e-commerce, sprzedaż B2C i B2B, logistyka, marketing e-sklepów, e-usługi, technologie na rynku e-commerce czy usługi społeczeństwa informacyjnego.

Chcemy, by w niedługim czasie Komerso.plstało się najważniejszym polskim medium na temat rynku e-commerce

– komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

Pierwszym partnerem merytorycznym Komerso.pl została VISA– jeden z kluczowych podmiotów na rynku e-płatności.

ContentHouse specjalizuje się w budowaniu i promocji portali firmowych. Chcemy do tego projektu wnieść nasze wieloletnie doświadczenie wynikające m.in. z prowadzenia redakcji kilkudziesięciu mediów internetowych, którymi się opiekujemy jako agencja content marketingowa

– dodaje Grzegorz Miłkowski, nasz Dyrektor Zarządzający.

W ramach projektu Komerso.pl  odpowiadamy za strategię rozwoju redakcyjnego portalu, realizację kluczowych założeń polityki redakcyjnej, prowadzenie redakcji serwisu, zatrudnienie dziennikarzy oraz współpracę z partnerami merytorycznymi, czyli to w czym jesteśmy najlepsi!

 

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategoria:

wydarzenia