Krzysztof Dąbrowa dołącza do zespołu Public Relations

kategoria:
2 min

 

W kwietniu 2019 do zespołu ContentHouse dołączył Krzysztof Dąbrowa, obejmując stanowisko PR Specialist. W krakowskiej agencji będzie odpowiedzialny za realizację polityki komunikacyjnej.

Dąbrowa ma zadbać o wizerunek medialny ContentHouse oraz organizowanych przez nią wydarzeń – Augmented Advertising & Sales CEE oraz Akademii Marketingu. Docelowo ma także realizować projekty public relations dla jej klientów.

Nowy członek zespołu ContentHouse jest absolwentem krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Z branżą medialną związany jest od 7 lat. Przez ponad trzy lata współpracował jako reporter z redakcją sportową Radia Kraków. W latach 2015-2017 współtworzył dział marketingu i public relations klubu sportowego Cracovia, w którym pełnił także funkcję rzecznika prasowego drużyny hokejowej. Przed dołączeniem do zespołu ContentHouse, Krzysztof Dąbrowa dbał o wizerunek i współpracę media relations m.in. dla projektu Rafała Sonika „Czyste Tatry”, firm Motorola Solutions, OSM Łowicz czy BikeU, operatora krakowskich rowerów miejskich Wavelo. Nadal realizuje się w świecie sportu, pełniąc funkcję rzecznika prasowego Stowarzyszenia Zawodników Hokeja na Lodzie.

– Do naszego zespołu pozyskaliśmy PR-owca z wielobranżowym doświadczeniem. Jestem przekonany, że wraz z jego obecnością na pokładzie ContentHouse jeszcze wzmocnimy nasz wizerunek wśród klientów i zrealizujemy wiele głośnych projektów utrwalających naszą pozycję na rynku agencji kreatywnych – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.

Ogromnie cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu i współpracy z renomowanymi specjalistami z zakresu marketingu treści. Dotychczasowe doświadczenia współpracy z agencją, jej realizacje, a przede wszystkim niezwykła otwartość kierownictwa i nieprzeciętnie przyjazna, rodzinna atmosfera w zespole – to wszystko sprawia, że jestem wyjątkowo podekscytowany stając się częścią ContentHouse – mówi Krzysztof Dąbrowa.

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategorie: