„Doskonała Strategia” – nagroda specjalna redakcji Media&Marketing Polska w rękach ContentHouse i Insigni!

2 min

Branżowy magazyn Media & Marketing Polska po raz kolejny rozdał nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych w Polsce. Po dwóch wyróżnieniach z rzędu, ContentHouse, ramię w ramię z agencją Insignia, odbiera nagrodę specjalną za „Doskonałą strategię”!

W tym roku, przy wyborze najlepszej agencji roku (tym razem tytuł ten przypadł agencji GONG –  gratulujemy!), redakcja MMP przyznała nagrodę specjalną. Za działania w roku 2018 przypadła ona współpracującym agencjom – ContentHouse i Insignia.

„Doskonała strategia”, bo taką nazwę nosi nazwę otrzymana nagroda,  to docenienie uzupełniających się działań obu siostrzanych agencji. „Łączne przychody obu spółek wyniosły 13,6 mln zł brutto w roku 2018 z dynamiką wzrostu 33% rok do roku (w tym ContentHouse 2,65 mln z dynamiką 66% wzrostu i Insignia 11 mln zł z dynamiką 29%). Zauważmy, że ContentHouse od momentu pojawienia się w naszym raporcie jest jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce. W tym roku również zbiera od klientów same pochwały” – czytamy w uzasadnieniu wyników raportu Media & Marekting Polska.

Raport „Agencje interaktywne” realizowany corocznie przez redakcję MMP we współpracy z Kantar Millward Brown to jedna z najbadziej prestiżowych form wyróżnienia najlepszych agencji w Polsce. O jego wyjątkowości świadczy to, że na wyniki agencji szczególny wpływ mają opinie samych klientów. To właśnie dzięki zadowoleniu naszych partnerów, po raz trzeci z rzędu podczas finałowej gali ContentHouse został nagrodzony i znalazł się w wąskim gronie najlepszych agencji interaktywnych w kraju.

Po dwóch kolejnych latach z  wyróżnieniami nasz apetyt tylko urósł. Znakomite efekty, jakie w tym roku udawało nam się uzyskać we współpracy z siostrzaną agencją Insignia, zostały docenione nie tylko przez naszych Klientów, ale także redakcję MMP, której serdecznie dziękuję za nagrodę. To olbrzymia duma i docenienie wysiłków całego zespołu ContentHouse i Insignia, codziennej pracy i doskonalenia naszych umiejętności

– ocenia nasz CEO, Grzegorz Miłkowski.

Tym samym, w gablocie z nagrodami przyznanymi nam przez Media & Marketing Polska, stawiamy kolejną statuetkę. Dołączy ona do wyróżnień z 2017 r. (za „Innowacyjny Model Usług”) i 2018 r. („Faworyt Klientów”).

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategorie:

klienci nagrody i wyróżnienia