Pochwała innowacyjności. ContentHouse z Medalem Europejskim BCC za Akademię Marketingu!

3 min

Organizacja pracodawców prywatnych Business Centre Club po raz 31. nagrodziła najbardziej innowacyjne firmy w kraju. Laureatem tegorocznego konkursu Medal Europejski został nasz wspierający działania marketerów w całej Polsce cykl edukacyjny Akademia Marketingu. To już czwarte takie wyróżnienie z rzędu!

Nagroda ma na celu promocję usług oferowanych przez firmy działające na obszarze Polski, jakie wykazują się jakością i standardami unikalnymi na skalę krajową i europejską. W tym roku laureatem konkursu została Akademia Marketingu, czyli bogaty w formy cykl edukacyjny, wspierający działania tysięcy marketerów w całej Polsce.

Nasza agencja już po raz czwarty z rzędu została doceniona przez komitet konkursowy. Tym razem na wyróżnienie zasłużyła nasza Akademia Marketingu, czyli zdywersyfikowany w formach cykl edukacyjny wspierający działania tysięcy marketerów w całej Polsce. W zakres jego działań wpisują̨ się̨ ceniona, odbywająca się raz do roku branżowa konferencja oraz dynamicznie rozwijana platforma e-learningowa, oferująca treści wideo, artykuły oraz wywiady z ekspertami, umożliwiające efektywne zdobywanie wiedzy marketingowej przez internet.

Akademia dedykowana jest marketerom i managerom odpowiedzialnym za tworzenie treści, dziennikarzom, redaktorom, blogerom oraz twórcom stron internetowych, a także analitykom, strategom marketingowym, osobom odpowiedzialnym za kreację i zakup mediów – słowem wszelkim praktykom marketingu, zarówno w agencjach, jak i bezpośrednio w firmach. Jej głównym założeniem jest przekazywanie wiedzy w zakresie dalece wybiegającym poza podstawowy. Za organizację Akademii Marketingu odpowiada zespół specjalistów z agencji ContentHouse, dla której tegoroczny Medal Europejski jest czwartym z rzędu.

Odbieram to olbrzymie wyróżnienie ze strony Business Centre Club jako dostrzeżenie naszego ciągłego rozwoju i dopasowania do bieżących trendów, a także zmieniających się uwarunkowań. Akademia Marketingu to już nie tylko ceniona konferencja dla fachowców, ale także formaty edukacyjne dostępne w sposób zdalny i on demand, takie jak webinary, szkolenia online i wywiady na żywo, realizowane przy wykorzystaniu rozwiązań zdalnych oraz mediów społecznościowych

– mówi Justyna Szmidt, Events & Customer Education Specialist, która odpowiada  za organizację i koordynację Akademii Marketingu w strukturze ContentHouse.

To już czwarty Medal Europejski w gablocie ContentHouse. W ubiegłym roku zostaliśmy wyróżnieni za AI Content Experience, wspierającą działania content marketingowe usługę polegającą na automatyzacji dystrybucji treści przez sztuczną inteligencję. Z kolei w latach 2016 i 2017 Business Centre Club docenił usługi Performance Content Marketingu oraz Business Content, wspierające przedsiębiorców w tworzeniu i realizacji strategii content marketingowej oraz wykorzystującej nowe technologie do wspierania sprzedaży.

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategoria:

nagrody i wyróżnienia