CEO ContentHouse w zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska

kategoria: wydarzenia
3 min

Do zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska dołącza nasz CEO – Grzegorz Miłkowski, który zajmie stanowisko wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za komunikację organizacji.  

Do obowiązków Grzegorza będzie należał nadzór nad komunikacją, aspektami wizerunkowymi Stowarzyszenia oraz ofertą dla członków. Od maja br. nasza agencja odpowiadać też będzie też za działania PR dla Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Do tej pory zarząd Stowarzyszenia Content Marketing Polska składał się z trzech osób.

Agnieszka Gajzler-Barylska, prezes zarządu SCMP oraz Digital Strategy & Development Director w TVN Discovery Polska. Gajzler-Barylska odpowiada w organizacji za reprezentację Stowarzyszenia, współpracę z International Content Marketing Forum (ICMF), trendy oraz badania w obszarze content marketingu oraz nadzór nad realizacją inicjatyw międzynarodowych.

Katarzyna Sowicka, wiceprezes zarządu SCMP oraz Head of Content w adCookie. Sowicka nadzoruje realizację misji Stowarzyszenia oraz programy edukacyjne i eventy.

Tomasz Wileński, wiceprezes zarządu SCMP, CEO ISLAY.tech i Szef Grupy Roboczej ds. Badań w IAB Polska. Wileński organizuje w Stowarzyszeniu współpracę z liderami projektów, odpowiada za finanse i współpracuje z członkami SCMP w obszarze analityki i badań content marketingu w Polsce.

Stowarzyszenie Content Marketing Polska to organizacja promująca marketing treści i upowszechniająca wysokie standardy działalności wydawniczej. Stowarzyszenie tworzy platformę wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami wydawców prasy customowej, mass mediów, twórców branży wydawniczej, agencji marketingowych i klientami. Początkowo organizacja nosiła nazwę Stowarzyszenie Prasy Firmowej (do maja 2014 r.). SCMP organizuje coroczną konferencję Power of Content Marketing oraz konkurs Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku), w którym oceniane są projekty digital oraz print.

International Content Marketing Forum, którego częścią jest SCMP, to międzynarodowe ciało zrzeszające agencje i wydawców. Jego celem jest popularyzacja dobrych praktyk w działaniach CM. ICMF zrzesza twórców, wydawców i agencje z 17 krajów, m. in. z USA, Kanady, Niemiec, Holandii, Norwegii i Polski. Ich przedstawiciele dwa razy w roku spotykają się, by omówić najważniejsze kwestie związane z rynkiem content marketingu.

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategoria:

wydarzenia