ContentHouse odpowiada za kompleksowe działania strategiczne oraz komunikację digital marki Phillips-Medisize

kategoria: klienci
Phillips-Medisize Polska strona rekrutacyjna
3 min

Rozpoczynamy stałą współpracę z Phillips-Medisize, jednym z wiodących globalnych dostawców innowacyjnych produktów oraz rozwiązań dla branży farmaceutycznej, urządzeń medycznych i diagnostyki. W ramach współpracy nasz Zespół zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji digital w oparciu o content marketing.

Na realizowane działania składa się między innymi budowa serwisu phillipsmedisize.pl, a także stworzenie w jego obrębie chatbota rekrutacyjnego, który dzięki swojej atrakcyjnej formie będzie wsparciem w zakresie rekrutacji do zakładu produkcyjnego powstającego w Siemianowicach Śląskich.

Do zadań naszej agencji należy również planowanie oraz realizacja kampanii mediowych, w tym uruchomienie kanałów komunikacji w social media na takich platformach jak: Facebook, LinkedIn, Instagram oraz YouTube.

screen z fanpage phillips-medisize polska

Kolejne ważne elementy prac po stronie naszych specjalistów to działania z zakresu performance content marketingu, employer brandingu i social media. Zajmujemy się również tworzeniem serii artykułów o charakterze edukacyjnym. Za opracowanie specjalistycznych treści na stronę odpowiada doświadczony zespół dziennikarzy współpracujący z naszą agencją, wyspecjalizowanych w branży medycyny i farmacji.

Phillips-Medisize Poland zdecydował się na współprace z ContentHouse po bardzo profesjonalnym przedstawieniu oferty wsparcia działań marketingowych, która została „uszyta” na miarę naszych potrzeb. Celem współpracy jest wypromowanie marki Phillips-Medisize Poland, szczególnie na rynku lokalnym, jako pracodawcy z wyboru, ale również wiarygodnego partnera biznesowego. Agencja jest elastyczna i dostosowuje się do naszych potrzeb oraz oczekiwań. Z pełnym przekonaniem mogę polecić ContentHouse jako rzetelnego partnera biznesowegomówi Agnieszka Zbierzchowska HR Manager w Phillips-Medisize.

 

Powierzenie ContentHouse misji formowania strategii i obsługi komunikacji digital Phillips-Medisize to dla nas wyraz najwyższego zaufania ze strony Grupy Molex. Firma ta do tej pory nie prowadziła żadnych działań marketingowych na rynku europejskim, więc wspólnie z zespołem Phillips-Medisize będziemy w naszym kraju przecierać marketingowe szlaki na naszym kontynencie mówi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.

Po stronie naszej agencji działania prowadzone są przez zespół PR & Content Marketing pod kierownictwem Michała Grzebyka. Za całokształt działań strategicznych oraz ich taktyczną egzekucję odpowiedzialny jest Przemysław Henzel, natomiast koordynacją współpracy z Klientem zajmie się Account Manager, Wioleta Zimmer.

*

Phillips-Medisize – dywizja medyczna i farmaceutyczna należąca do Grupy Molex, będąca częścią Grupy KOCH INDUSTRIES, cieszy się zaufaniem klientów od prawie 60 lat. Firma zatrudnia ponad 5 000 pracowników w 26 lokalizacjach w 10 krajach. W sierpniu 2019 roku została założona spółka Phillips-Medisize Poland sp. z o.o. Aktualnie prowadzone są działania związane z budową zakładu produkcyjnego w Siemianowicach Śląskich.

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategoria:

klienci