ContentHouse jedną z najlepszych agencji w 2017

kategoria:
2 min

22 czerwca 2017 w Klubie Pin-Up Studio w Warszawie redakcja Media & Marketing Polska przyznała nagrody w ramach co rocznego raportu „Agencje interaktywne”. Na tej gali byliśmy już obecnie po raz drugi.

W zeszłym roku, podczas debiutu, otrzymaliśmy  pierwsze miejsce w trzech kategoriach: zadowolenie ze strategii, badań i analiz, zadowolenie z obsługi klienta i opracowanie działań ATL. W 2017 roku powalczyliśmy już o wyróżnienie dla najlepszej agencji.

Redakcja „Media & Marketing Polska” w raporcie „Agencje interaktywne 2017” przyznała nam wyróżnienie za Innowacyjny model usług. Jury i redakcja oceniła naszą usługę Business Content, która polega na outsourcingu działań redakcyjnych.

Cieszę się, że nasz unikalny model zarządzania obszarem content marketingu dla Klientów został doceniony przez redakcję magazynu Media & Marketing Polska. Dla mnie to potwierdzenie, że kilka lat temu obraliśmy właściwą drogę oraz że marketing treści to skuteczne rozwiązanie biznesowe

– mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. 

agencja interaktywna roku wyróżnienie innowacyjny model biznesowy contenthouse

W raporcie otrzymaliśmy również najwyższe oceny wśród wszystkich badanych agencji w kategoriach:

SKUTECZNOŚĆ PROJEKTÓW (6.0) oraz ROZUMIENIE BRIEFÓW (5.9)

Te oceny to wyniki głosów oraz opinii naszych Klientów, za które serdecznie dziękuję w imieniu swoim i całego zespołu ContentHouse. Cieszymy się, że nasza praca przynosi efekty i jest powodem do zadowolenia naszych Klientów.

contenthouse media i marketing polska raport agencje interkatywne 2017

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategoria:

nagrody i wyróżnienia