Kampanie nastwione na generowanie leadów to najtrudniejsze akcje marketingowe w internecie. Szczególnie w branży finansowej. Na początku 2018 roku mFinanse postawiło przed nami podobne zadanie. Nasz mechanizm oraz efekty okazały się na tyle dobre, że wysiłek docenił nie tylko Klient, ale również jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2018.
27 września w Warszawie podczas Gali na zakończenie konferencji Performance Day CEE Grzegorz Miłkowski, nasz CEO, odebrał wyróżnienie w kategorii „The most effective lead generation campaign” za kampanię lead generation dla mFinanse.
Performance Marketing Diamonds CEE to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izba). To pierwszy w Polsce konkurs poświęcony efektywności działań tylko i wyłącznie w obszarze performance i afiliacji, który obejmuje obszar CEE. Po raz pierwszy polskie firmy mogły pokazać swoje międzynarodowe działania. Także zagraniczne podmioty mogły po raz pierwszy powalczyć o statuetkę w Polsce.
Kampania dla mFinanse miała na celu zebranie jak największej liczby kontaktów do osób zainteresowanych ofertą kredytu hipotecznego. Sposobem na przyciągnięcie uwagi i zainteresowanie tematyką były różne rodzaje contentu – artykuły, filmy eksperckie i infografiki. Cały stworzony content przez naszą redakcję publikowaliśmy w serwisie kredytyhipoteczne.blog. Jeżeli chcesz poznać dokładne etapy prowadzenia kampanii performacne marketingowej i efekty, jakie uzyskaliśmy – zobacz case study, które przygotowaliśmy.