Głównym problemem poruszonym w poradniku jest komunikacja z klientem, który dokonał zakupu w sklepie lub dodał produkt do koszyka, ale nie sfinalizował zakupu. Teksty do poradnika przygotowali doświadczeni dziennikarze, specjaliści z różnych obszarów marketingu i logistyki. Stworzyliśmy publikację na 101 stron, w której znalazło się 8 wyczerpujących tematykę artykułów poruszających takie zagadnienia jak użycie języka korzyści w e-commerce czy tajniki obsługi posprzedażowej. Artykuły kontekstowo promują ORLEN Paczkę, a ponadto w publikacji znalazł się także artykuł ekspercki przedstawiciela marki. Zadbaliśmy także o spójność wizualną publikacji z kolorystyką ORLEN Paczki.
Poradnik Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw? był promowany w ramach mailingu do czytelników serwisu SocialPress.pl, a także poprzez reklamy bannerowe Google Ads i Facebook Ads. Przygotowaliśmy także grafiki dla ekspertów, aby zachęcić ich do podzielenia się informacją o premierze materiału na swoich profilach.
Zasięg poradnika to 1 700 000 osób, a liczba jego wyświetleń wyniosła blisko 5 000 000. Dzięki temu realizacja globalnego KPI kampanii wynosi 117%.
Nasz poradnik zdobył statuetkę w kategorii The Most Effective Low-Budget Campaign w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2024.
Zobacz poradnik:
Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?