Zobacz nasze wdrożenia krok po kroku

Tworzenie dobrych treści to proces wieloetapowy. Wiemy, że najlepiej jego idee oraz efekty pokazywać na przykładach. Przygotowaliśmy kilka case studies, które pomogą Ci lepiej zrozumieć jak pracujemy oraz jakie zyski dla naszych Klientów przyniosły działania content marketingowe.

Andea

Jak zrekrutować content writera, który stworzy eksperckie treści poświęcone specjalistycznej platformie Klienta? Przeczytaj, jak od podstaw przygotowaliśmy cały proces rekrutacji oraz plan działań mediowych, do zrealizowania w języku angielskim.

Czytaj dalej

HarperCollins

Jak tworzyć bloga parentingowego, który będzie miejscem, gdzie rodzice znajdą wsparcie i podpowiedzi? Jak pomagać dziecku nie tylko w zdobywaniu wiedzy o świecie, ale też nabywaniu nowych umiejętności oraz kompetencji społecznych? Przeczytaj nasze case study!

Czytaj dalej

Bausch Health

Jak stworzyć serwis contentowy, który gromadzi treści edukacyjne, skupiające się na dobieraniu soczewek, właściwym ich użytkowaniu oraz dobrych praktykach związanych z higieną wzroku? Przeczytaj!

Czytaj dalej

VersaBox

Jak tworzyć interesujące oraz potrzebne treści kierowane do trudnego segmentu specjalistów z branży robotyzacji produkcji przemysłowej i branży logistycznej? Przeczytaj o naszej współpracy z VersaBox – producentem inteligentnych robotów klasy AMR.

Czytaj dalej

Chatboty kulinarne dla Mosso Kewpie

Jak na dojrzałym rynku wypromować nowy produkt? I dlaczego zdecydowaliśmy się na chatboty kulinarne? Sprawdź, co zrobiliśmy oraz jakie to przyniosło wyniki!

Czytaj dalej

Akcja Szary Ekran

Jak sprawić, by w okresie Świąt Bożego Narodzenia dzięki mediom społecznościowym i automatyzacji marketingu treści tysiące osób zniechęciło się do korzystania ze smartfonów i poświęciło czas najbliższym? Zobacz case study naszej spektakularnej akcji społecznej Szary Ekran!

Czytaj dalej

Pomagator

Jak stworzyć markę zupełnie nowej aplikacji społecznościowej, zbudować jej zasięg i rozpoznawalność? Poznajcie case Pomagatora – aplikacji mobilnej, która łączy osoby oczekujące drobnych pomocy w codziennym życiu, z tymi, którzy potrafią jej bezinteresownie udzielić!

Czytaj dalej

Mosso Kewpie

Jak w wiarygodny i angażujący sposób przedstawić nowy produkt spożywczy na jednym z najbardziej zdywersyfikowanych, a jednocześnie dojrzałych rynków?

Czytaj dalej

Zdrowy Diabetyk

Jak komunikować się z trudną grupą osób łączących dolegliwości związane z chorobą cukrzycy i dzielące mocno zróżnicowany styl życia i profil konsumencki? Zobacz, jak tworzymy content marketing dla Hand-Prod!
Czytaj dalej

Totalizator Sportowy

Jak budować treści kierowane do trudnego segmentu, w specyfice dedykowanych specjalistom mediów społecznościowych? Zobacz jak zadbaliśmy o skuteczną komunikację Totalizatora Sportowego na LinkedIn.
Czytaj dalej

Projekt AED

Jak pomóc potencjalnym użytkownikom w uzyskaniu informacji o urządzeniach do ratowania życia i o tym, jak zdobyć na nie dofinansowanie?
Czytaj dalej

Materasso

Wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku, na którym konkurencja ma już mocno ustabilizowaną pozycję.

Czytaj dalej

mFinanse

Pozyskiwanie leadów za pomocą content marketingu? Poznaj nasze rozwiązanie, który doskonale sprawdziało się w kampanii dla kredytów hipotecznych od mFinanse (Grupa mBank).

Czytaj dalej

Union Investment

Jak w sposób atrakcyjny o odległej perspektywie do ludzi, którzy na co dzień nie myślą o finansowym bezpieczeństwie? Jak reklamować produkty emerytalne osobom, które zawodowo robią reklamy? Zobaczcie naszą realizację dla Union Investment

Czytaj dalej