Jak na dojrzałym rynku wypromować nowy produkt? I dlaczego zdecydowaliśmy się na chatboty kulinarne? Sprawdź, co zrobiliśmy oraz jakie to przyniosło wyniki!
Jak sprawić, by w okresie Świąt Bożego Narodzenia dzięki mediom społecznościowym i automatyzacji marketingu treści tysiące osób zniechęciło się do korzystania ze smartfonów i poświęciło czas najbliższym? Zobacz case study naszej spektakularnej akcji społecznej Szary Ekran!
Jak stworzyć markę zupełnie nowej aplikacji społecznościowej, zbudować jej zasięg i rozpoznawalność? Poznajcie case Pomagatora – aplikacji mobilnej, która łączy osoby oczekujące drobnych pomocy w codziennym życiu, z tymi, którzy potrafią jej bezinteresownie udzielić!
Jak w wiarygodny i angażujący sposób przedstawić nowy produkt spożywczy na jednym z najbardziej zdywersyfikowanych, a jednocześnie dojrzałych rynków?
Wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku, na którym konkurencja ma już mocno ustabilizowaną pozycję.
Pozyskiwanie leadów za pomocą content marketingu? Poznaj nasze rozwiązanie, który doskonale sprawdziało się w kampanii dla kredytów hipotecznych od mFinanse (Grupa mBank).
Jak w sposób atrakcyjny o odległej perspektywie do ludzi, którzy na co dzień nie myślą o finansowym bezpieczeństwie? Jak reklamować produkty emerytalne osobom, które zawodowo robią reklamy? Zobaczcie naszą realizację dla Union Investment