ORLEN Paczka

Porad­nik Jak con­ten­tem wypeł­nić łań­cuch dostaw? uka­zał się na łamach pro­wa­dzo­nego przez nas ser­wisu ContentStandard.pl jako efekt naszej współ­pracy z ORLEN Paczką.

ORLEN Paczka to usługa dostępna w wielu pol­skich ser­wi­sach e-com­merce, oparta na łatwej obsłu­dze paczek dzięki apli­ka­cji mobil­nej.

Background

Nasze ana­lizy wyka­zały, że na rynku bra­kuje porad­ni­ków, które poru­szają temat komu­ni­ka­cji sprze­da­żo­wej i posprze­da­żo­wej w e-com­merce. Pol­skie firmy logi­styczne, two­rząc porad­niki, kon­cen­trują się przede wszyst­kim na samym pro­ce­sie logi­stycz­nym oraz roz­bu­do­wa­nej auto­pro­mo­cji.

Bra­kuje publi­ka­cji, które zawie­ra­łyby część prak­tyczną oraz realne przy­kłady (case stu­dies), z któ­rych małe i śred­nie przed­się­bior­stwa mogłyby czer­pać inspi­ra­cje przy budo­wa­niu swo­jej stra­te­gii komu­ni­ka­cyj­nej.

Wyzwanie

Przekazanie praktycznej wiedzy w sposób atrakcyjny dla grupy docelowej (małe i średnie przedsiębiorstwa).

Zebranie specjalistycznych materiałów o wysokiej jakości merytorycznej w przystępnej graficznie formie.

Realizacja

Głów­nym pro­ble­mem poru­szo­nym w porad­niku jest komu­ni­ka­cja z klien­tem, który doko­nał zakupu w skle­pie lub dodał pro­dukt do koszyka, ale nie sfi­na­li­zo­wał zakupu. Tek­sty do porad­nika przy­go­to­wali doświad­czeni dzien­ni­ka­rze, spe­cja­li­ści z róż­nych obsza­rów mar­ke­tingu i logi­styki. Stwo­rzy­li­śmy publi­ka­cję na 101 stron, w któ­rej zna­la­zło się 8 wyczer­pu­ją­cych tema­tykę arty­ku­łów poru­sza­ją­cych takie zagad­nie­nia jak uży­cie języka korzy­ści w e-com­merce czy taj­niki obsługi posprze­da­żo­wej. Arty­kuły kon­tek­stowo pro­mują ORLEN Paczkę, a ponadto w publi­ka­cji zna­lazł się także arty­kuł eks­percki przed­sta­wi­ciela marki. Zad­ba­li­śmy także o spój­ność wizu­alną publi­ka­cji z kolo­ry­styką ORLEN Paczki.

Porad­nik Jak con­ten­tem wypeł­nić łań­cuch dostaw? był pro­mo­wany w ramach mailingu do czy­tel­ni­ków ser­wisu SocialPress.pl, a także poprzez reklamy ban­ne­rowe Google Ads i Face­book Ads. Przy­go­to­waliśmy także gra­fiki dla eks­per­tów, aby zachę­cić ich do podzie­le­nia się infor­ma­cją o pre­mie­rze mate­riału na swo­ich pro­fi­lach.

Zasięg porad­nika to 1 700 000 osób, a liczba jego wyświe­tleń wynio­sła bli­sko 5 000 000. Dzięki temu reali­za­cja glo­bal­nego KPI kam­pa­nii wynosi 117%.

Nasz porad­nik zdo­był sta­tu­etkę w kate­go­rii The Most Effec­tive Low-Bud­get Cam­pa­ign w kon­kur­sie Per­for­mance Mar­ke­ting Dia­monds EU 2024.

Dłoń trzymająca statuetkę w kształcie diamentu, obok napis: ContentHouse & OrlenPaczka ze statuetką PMD.

Zobacz poradnik:
Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?

Formaty contentu / Usługi