Cartamundi istnieje od 1765 roku. Jest światowym liderem w produkcji kart do gry i gier karcianych oraz gier planszowych. To właściciel takich popularnych marek jak Monopoly, Uno czy Zgadnij kto to. Do naszej agencji po działania contentmarketingowe zgłosiło się Cartamundi Polska.
Dla polskiego oddziału opracowaliśmy strategię content marketingową opartą o portal MagiaWspólnejGry.pl. Na łamach serwisu czytelnicy mogą przeczytać o poszczególnych tytułach planszówek i karcianek oraz wskazówkach dla początkujących fanów rozgrywek. Nie brakuje również tematów grywalizacji na gruncie biznesowym.
Odbiorcami serwisu MagiaWspólnejGry.pl są młodzi rodzice, szukający ciekawej rozrywki dla swoich dzieci oraz ci, którzy wspólną rozrywkę traktują jako sposób na spędzenie wolnego czasu.
W ramach projektu:
Cartamundi Polska
2017
Business Content Marketing, Performance Content Marketing