Jak przy wykorzystaniu różnych narzędzi content marketingu, wspomóc promocję lokalnej marki podczas popularnego wydarzenia społecznego? W trakcie akcji „Czyste Tatry” wspieraliśmy zakopiańską restaurację Cristina.
Cristina to włoska restauracja położona u podnóża Tatr, w samym sercu zakopiańskiego Placu Niepodległości. Obiekt jest jednym z najlepszych punktów gastronomicznych w „zimowej stolicy Polski”. W 2017 roku restauracja po raz kolejny aktywnie włączyła się we współpracę podczas popularnej akcji „Czyste Tary”, podczas której, w przeciągu kilku dni wolontariusze z całej Polski przyjeżdżają sprzątać najpopularniejsze tatrzańskie szlaki.
-
W ramach obsługi:
- Przygotowaliśmy strategię komunikacji restauracji z nowymi i dotychczasowymi klientami, skupiając się szczególnie na roli partnera popularnego wydarzenia
- Poprowadziliśmy kampanię wizerunkową na Facebooku, bazując na przygotowanych przez nas materiałach graficznych i treściach
- Przeprowadziliśmy analizę potencjalnych odbiorców, a po stargetowaniu, rozpoczęliśmy płatną kampanię facebookową, dedykowaną uczestnikom akcji „Czyste Tatry”, bazującą na naszych formatach i treściach.